Masterprogram

Se 5629 masterprogram 2017

Masterexamen

Välkommen till den bästa platsen att söka efter masterprogram inom både humaniora och naturvetenskap! Här hittar du program som erbjuds av de bästa universiteten och handelshögskolorna runt om i världen. Vi har över 30 000 olika program för dig att välja mellan. Du kan söka efter masterprogram genom att specificera studieområde, skolans placering, heltid, deltid eller onlinestudier/distansstudier, och sortera resultaten per land, stad och programtitel. Vi hjälper dig med att orientera dig i utbildningsvärlden: här hittar du den masterexamen som passar dina behov bäst och kontaktar skolan direkt!

Fördelarna med en masterexamen

Ett masterprogram är en möjlighet att ytterligare främja sin karriär. Många slutför någon sorts eftergymnasial utbildning som uppfyller kandidatexamen-nivå. När de har uppnått sina kvalifikationer väljer många att börja arbeta inom den karriär de har valt under sitt kandidatprogram. Men det finns mer att lära sig och det är här en masterexamen blir aktuell. När man fattar beslutet att gå ett masterprogram måste man tänka över sina övergripande mål. En av de huvudsakliga fördelarna med en masterexamen är att studenterna kan studera det valda ämnet mer på djupet. Som ett resultat av detta kan personen sedan söka sig till arbeten på en högre nivå med en högre lön, och han eller hon kan också arbeta inom mer avancerade områden. Arbetsgivare uppmuntrar ofta anställda till att sträva efter att ta en masterexamen då det visar att personen i fråga har ett brinnande intresse för sitt ämnesområde.

Hur lång tid tar ett masterprogram?

Varje program är unikt när det gäller varaktighet. Oftast kan man slutföra ett masterprogram på 18 till 24 månader. Många studerar dock bara på deltid, vilket innebär att man studerar över en längre tidsperiod med färre lektioner och kurser per månad. Inom vissa områden, såsom avancerad sjukvård och juridik, är det vanligt att dessa utbildningar tar upp till 36 månader när man studerar heltid.

När man väljer universitet för sitt masterprogram kommer läroplanen att beskriva de specifika kurser som krävs. Det är dock viktigt att notera att de flesta program tillåter en viss grad av anpassning för att se till att studenten kan få den utbildning han eller hon behöver för att verkligen nå sina studiemål.

Olika sorters masterprogram

De olika sorternas masterprogram som finns tillgängliga varierar stort, först och främst på grund av att alla kandidatexamina kan kompletteras med ytterligare kurser för att uppnå en masterexamen. Detta inkluderar områden såsom:

  • Företagsledning, med fokus på ekonomi, mänskliga resurser och marknadsföring
  • Ingenjörsvetenskap och teknologi
  • Lagar och förordningar
  • Biologiska och medicinska studier
  • Samhällsvetenskap
  • Konst och humaniora

Många universitet erbjuder masterprogram som gör det möjligt för studenten att fokusera på sitt önskade studieområde. Om du letar efter ett sådant program och inte kan hitta det på ett specifikt universitet kommer det sannolikt finnas ett annat som erbjuder det.

Kostnader

Hur mycket ett masterprogram kostar varierar avsevärt från ett universitet och region till en annan. Universitet brukar ta mer för avancerade kurser än för kandidatexamina. Detta beror naturligtvis på de mer avancerade kunskaperna som krävs, de högre tekniska nivåerna och mer avancerade metoderna - som kostar mer att tillhandahålla. Som ett resultat av detta kan ett masterprogram gå från att vara överkomligt i pris till väldigt dyrt.

Personer som är intresserade av att gå ett masterprogram måste först och främst se till att de har de nödvändiga förkunskaperna. Därefter är det möjligt att hitta ett program som är speciellt utformat för det ämnesområde personen i fråga vill utforska vidare för att främja sin karriär. Läs mer om masterprogram här.

Läs Mer

Master I Marknadsföring Och Försäljning

EAE Business School
Campusstudier Heltid October 2017 Spanien Barcelona

Globaliseringen är ny informationsteknik och nya distributionskanaler ändra marknadsföringen synvinkel.Dessutom har konsumenterna blivit mer och mer krävande och har mer [+]

Master i Marketing & Sales

Globaliseringen är ny informationsteknik och nya distributionskanaler ändra marknadsföringen synvinkel. Dessutom har konsumenterna blivit mer och mer krävande och har mer information, så att de är fullt medvetna om vad de vill ha och behöver.

Alla företag behöver proffs i sin marknadsföring område, som kan framgångsrikt leda rätt kombination av de tre huvuddelar som erbjuds av denna masterexamen: fast marknadsföring utbildning och kunskap, de färdigheter som krävs för att veta hur man ska bemöta den nuvarande marknaden och miljön samt förmåga att vända befintlig teknik till en konkurrensfördel.

... [-]

Dubbel Msc & Ma I Finansiering Och Investeringar

InterActive
Online Heltid Deltid 18 månader Öppen antagning Storbritannien Storbritannien (UK) Online + 1 fler

Förbättra din karriär i finans, bank- eller värdepappersindustrin med dubbla nätet MSC & MA i finans & Investment från International Telematic University UNINETTUNO i samarbete med Genève Business School, levererade 100% på nätet genom InterActive branschledande utbildning plattform. [+]

Dual MSC & MA i finans och investering Förbättra din karriär i finans, bank- eller värdepappersindustrin med dubbla nätet MSC & MA i finans & Investment från International Telematic University UNINETTUNO i samarbete med Genève Business School, levererade 100% på nätet genom InterActive branschledande utbildning plattform. Studenterna kommer att få omfattande utbildning i alla aspekter av de globala finansmarknaderna, globala finansiella investeringsstrategi och internationell bankverksamhet. Utexaminerade kommer att utrustas med de verktyg som krävs för att konkurrera effektivt i en värld av globala finans. Med kurs leverans genom interaktiva avancerade online-lärande plattform, kommer du att ha tillgång till HD-video tutorials, ett bibliotek av forskningsresurser, professionella och inbördes elev nätverk och studentstöd, alla inom räckhåll, 24/7. Och med möjlighet till en pay-as-you-go avgiftsstruktur kan du tjäna dina grader i så lite som 18 månader. kurs~~POS=TRUNC För att komma ifråga för följande program måste uppfylla följande krav: Grundexamen (2: 2 minimum) eller motsvarande Där engelska inte är ett första språk, och studenten har inte avslutat sin kandidatexamen i engelska, är följande bevis på engelska språkkunskaper krävs: TOEFL-IBT poäng av 78 eller TOEFL PBT poäng av 547; eller IELTS övergripande band poäng av 6 eller högre; eller Michigan Test likställas poäng på 80 eller bättre. Förteckning över dokument som krävs vid registrering: Ifylld ansökningsblankett Uttalande mål Autentiska kopior av dina kvalifikationer, intyg och kompletta avskrifter för alla år av studier en kopia av ditt pass En engelsk kopia av ditt CV / meritförteckning Bevis på kunskaper i engelska En maskinskrivna personligt uttalande som besvarar de frågor som anges nedan. Avslutade uttalanden bör märkas med studentens namn, akademiska program och deras kontaktuppgifter, och lämnas in via e-post, e-post eller fax. Varje fråga skall besvaras i ett minimum av 300 ord (en sida): Varför är du väljer att föra en forskarutbildning vid denna tid i din karriär, och vad hoppas du åstadkomma genom att göra så? Vilka styrkor känner du göra dig till en stark kandidat för forskarutbildningen? Beskriv en tidigare eller nuvarande personliga / yrkeserfarenhet som du tror positivt påverkat din potential att lyckas i en forskarutbildning. Inlopps 5 intag per år [-]

Master In International Business (MIB)

Hult International Business School
Campusstudier Heltid 1 år August 2017 Amerikas förenta stater New York Boston San Francisco Kina Shanghai Förenade arabemiraten Dubai Storbritannien London + 8 fler

Starta din karriär efter studierna examen med Master of ett år Hult International Business (MIB). [+]

Masterexamen 2017. Master in International Business Starta din karriär efter studierna examen med Master of ett år Hult International Business (MIB). Läroplanen Hult MIB ger en djup förståelse för hur företag är sammanlänkade genom finansiering, marknadsföring, drift, teknik och strategi för att hjälpa studenter att möta de utmaningar som den globala ekonomin i dag. MIB programmet utrustar eleverna med praktiska affärsmannaskap, med betoning på interkulturell och internationell förståelse av marknaden. Detta program är särskilt utformad för nya högskoleexamen (båda grader i näringslivet och andra discipliner) utan mycket arbetserfarenhet, och är även lämplig för dem med yrkeserfarenhet som vill starta sin karriär i affärs internacionles. Hult International Business School - Masterprogram Hult på Vimeo. ... [-]

LLM I Rättspraxis (konfliktlösning)

The University of Law
Online Heltid Deltid 1 - 5 år January 2017 Storbritannien Storbritannien (UK) Online + 1 fler

Denna masterkurs ger en utforskning av konfliktlösningsprocessen och undersöker områden som skiljeavtal, forskningsmetoder, tvistlösning och andra kommersiella ämnen. [+]

LLM i Legal Practice (konfliktlösning) Denna masterkurs ger en utforskning av konfliktlösningsprocessen och undersöker områden som skiljeavtal, forskningsmetoder, tvistlösning och andra kommersiella ämnen. Kursen avslutas med att studenten väljer ett element av konfliktlösning för att täcka i en avhandling. kurs~~POS=TRUNC UK behörighet: Eleverna ska ha en brittisk kandidatexamen i något ämne på 2: 2 eller högre eller motsvarande kvalifikationer. Internationella behörighet: En engelsk språknivå motsvarande IELTS 6,5 eller högre, med ett minimum av 6,0 i varje komponent. [-]

Magister I Supply Chain Management Och Logistik

EAE Business School International
Online och Campus-kombinerat Heltid 2 år October 2017 Spanien Madrid

Mästaren i Supply Chain Management av EAE kan deltagarna att framgångsrikt utveckla positioner inom driftområdet, och ger den professionella mångsidighet som behövs för att klara av garantier inom områdena inköp, planering, produktion, logistik och distribution. Det är ett program för att förbättra din karriär till en maximal utvecklingsnivå. [+]

Masterexamen 2017. Master i Supply Chain Management och logistik I en globaliserad och alltmer konkurrensutsatt ekonomi, företag kräver att överleva på marknaden, för att göra ständiga förbättringar i nivåer av effektivitet, produktivitet, kvalitet och flexibilitet, bibehålla och förbättra servicegraden till kunderna. En av de mest kritiska områdena i företag som kan hjälpa oss att uppnå dessa mål är drift och särskilt Supply Chain Management End-to-End (från leverantörer till kunder). I denna miljö kräver att maximal kostnadseffektivitet och flexibilitet till oförutsedda förändringar i efterfrågan, professionell förvaltning av leveranskedjan blir ett viktigt konkurrensmedel för företag att tillhandahålla differential värde till sina kunder, och att vara lönsamma. Mästaren i Supply Chain Management ger en översikt av leveranskedjan med ett tvärvetenskapligt angreppssätt, och en optimal kombination av innehåll design och planering och genomförande och förvaltning. Mästaren i Supply Chain Management av EAE kan deltagarna att framgångsrikt utveckla positioner inom driftområdet, och ger den professionella mångsidighet som behövs för att klara av garantier inom områdena inköp, planering, produktion, logistik och distribution. Det är ett program för att förbättra din karriär till en maximal utvecklingsnivå. Professional utrustade för att utforma, implementera och underhålla ett strategiskt perspektiv av Operations Management, och i synnerhet, logistik och Supply Chain Management. Skälen för att ta EAE s kandidatexamen i företagsekonomi och förvaltning: EAE, certifierad skola EAE är certifierad av rådet Supply Chain Management Professionals (CSCMP) för att ge skolan försörjningshanteringsprogram. ranking Det bästa herre logistikområdet lärs ut i Madrid och Barcelona, ​​enligt rankningen av de 250 mästare i "The World"; och är bland de 80 bästa i världen i sitt område av expertis som Eduniversal. Förbered dig för professionell certifiering Läroplanen och undervisningsmaterial är utformade för studenter som vill att framgångsrikt möta nivå en examen SCPRO. Företagsbesök Programmet omfattar utveckling av logistikplanen hela Master och besök på företag som specialiserat sig på Supply Chain Management, vilket gör den till den mest praktiska och omfattande program som erbjuds. anställbarhet Enligt Randstad, anställda med bättre utsikter för 2015 är projektledare, processingenjörer och specialister inom supply chain management. Mål Mästaren i Supply Chain Management och logistik syftar till att uppnå följande mål: Supply chain management Ger deltagarna gedigen utbildning inom supply chain management, få djup insikt i de senaste trenderna och utvecklingen i företagsledning. LEDARSKAP i verksamheten och LOGISTIK Rubrik en verksamhet eller logistikavdelning i linje med den senaste utvecklingen inom distribution, konsument- och leverantörsnätverk, samt nya metoder för hantering av vårt nätverk och kanalrelationer. NYCKLAR TILL E-LOGISTIK Att få ett kommando av de viktigaste faktorerna i nya affärsmodeller baserade på e-handel och insikt i hur de påverkar traditionella system för logistik. INFORMATIONSTEKNIK Tillämpa den senaste utvecklingen inom informationsteknik för att leverera chain management för att skapa ett större mervärde. UTVECKLING AV LEDANDE FÄRDIGHETER Incentivizing utveckling och förbättring av personliga och verkställande kompetens, i syfte att öka effektiviteten i beslutsfattandet och förstärka kapaciteten för spårning, analys och lösa problem. [-]

Magisterexamen I Management Och Modedesign

Escuela Superior de Diseño de Barcelona
Online Heltid 12 månader November 2017 Spanien Barcelona

Läs mer om hur man driver ett mode projekt och upptäcka affärssidan av industrin. [+]

Vad händer när jag har ett projekt varumärke, en mycket tydlig universum och världsherravälde företag men inte har tillräckligt med information om modebranschen och allt omkring dig? eller, vad som händer när jag studerade mode, jag vet produktionsprocesser men jag är föråldrad i de nya industriella processer både i design och mode styling? Hur ska jag agera fall kan du aktivera ett befintligt varumärke, eller öppna ett nytt affärsområde inom ett varumärke som redan fungerar, men du behöver för att nå en bredare publik? Denna magisterexamen syftar till att kombinera samtida sätt den teoretiska och den praktiska sidan yrkesverksamma att svara på dem som med ena foten inom modebranschen eller behöver komplettera eller uppdatera sin utbildning. Dessa yrkesgrupper kommer att dela med våra studenter all sin know-how i allt runt mode från ett prisma 360 (Mode Kultur, Mode Kommunikation, Design Management, etc.) orienterade för att optimera åtgärder och uppnå fördelar i att starta projekt ( mode start-ups) eller projekt som behöver renovering, master in Management och modedesign syftar från kreativitet som startpunkten för alla mode projekt, med uppgifter samtidigt var och en av rollerna för de olika yrkesutövare i kedjan, förstå tvärvetenskaplighet inom modebranschen, och kan skapa och hantera rätt utrustning för att vårt projekt. Master in Management och modedesign ESdesign är unik eftersom den är utformad från en ny startpunkt för en ny kunskapsbas som fokuserar på online-utbildning, det enda format som kan svara på denna föränderliga värld och mångsidig som är modebranschen. Målet är att utbilda yrkesverksamma att arbeta i en sektor växer 2,0, vilket ger nya och snabbt modebranschen. Syften De viktigaste målen för detta program är: Utbilda yrkesverksamma som kan hantera, design och genomföra ett projekt Mode autonomt eller kan delta i en specialiserad roller definierats för varje deltagande lag. Gör kunnig studerar mode kultur, från sin verksamhet, historiska och kulturella aspekter, genom sina tekniska komponenter och dess användbarhet. Ge en vision av mode och modern, hållbar, konkurrenskraftig och framför allt tillgänglig för nya proffs, av vilka många kommer att bildas av Internet industrier. Ge den yrkeskompetens som krävs för att utveckla en strategisk kreativa riktning. Cross kreativitet och mode marknadsföring för att få rätt strategier beroende på syftet. Brand Betydelse. Motion kreativitet och innovationsförmåga: strategisk planerare i den kreativa sektorn. Fomentar el carácter emprendedor, consolidar conocimientos de empresa para gestionar los proyectos a nivel de presupuestos, organigramas, gestión de proveedores y planificación. Föreställningar om utformning ger var och en av stegen för att ge liv och form till en samling från en dubbel teoretisk och praktisk aspekt. Tack vare praktisk design och grundläggande övningar lärde av modedesigners aktiv kända inom branschen. Förvärva kunskaper, kunskaper om nya koncept och nya affärsmodeller inom denna sektor. Införa marknadsföring verktyg: definiera varumärke proposition och värde, i vilket territorium det ligger och vad dess grundläggande väsen. Föreställningar om design, bildbehandling och digitala verktyg. Kommunikation 2,0 (rykte och effekter) och e-handel. Allt du behöver för att förstå den digitala miljön och dialog med offside miljö och modevärlden. Vid slutet av kursen ska studenten ha material som genererats för att utveckla en digital portfolio, så att de kan marknadsföra sig själva på arbetsplatsen. Läroplan Master in Management och modedesign är strukturerad från följande ämnesområden är integrerade i ett tvär projekt som utvecklats längs längden av kursen: modebranschen Modebranschen är en bred term där olika kunskaper om branschen, lika varierande som textil kultur ingår, branschorganisationen, faserna av konstruktion, produktion, distribution och kommunikation. Denna modul försöker också rent textilier aspekter såsom de typer av tyger, kläder och färgstarka aspekter. Eco mode och hållbarhet, nya värden för modeföretag, KM0, Slow Fashion, Mode och solidaritet kommer också att arbeta. Art direction, bildbehandling Översikt över åtgärder för att skapa en digital bild från Adobe tools. Föreställningar om grafisk design tillämpas på mode kommunikation. Det kommer att ge studenterna möjlighet att lösa enkelt skapa foto dokument med hjälp av Photoshop. Adress i modedesign. kreativa processer, konstruktionsanalys löfte Projektchef för Design och Creative Director för Design är en branschkunnig orkester förslag mode ett varumärke så att allt är balanserat, från anordnande av insamlingen, dess DNA värdena överförs (inte bara estetiska) vikten av kassa, kommunikations- och bild förslag ... och allt som ska få godkännande. Denna modul kommer att börja analysera och arbeta modekollektioner från plagget, dess volym och struktur. Body relation, design och mönster. ämnen av utskrifter, broderier och utsmyckning av plagget och särdragen hos stickat tyg också fungera. kreativa riktning och trender. Kreativitet och marknadsföring I denna modul lär vi oss att utveckla kreativa strategier för att leda processer och marknadsföringsaktiviteter, fastställa dess principer, medan föreställa verkliga exempel och föreslå våra egna strategier för att främja vår kreativitet. Offentliga koncept, mål, fläkt och andra nyckelbegrepp behövs arbete. Projektledning av en designer med ett multinationellt företag eget varumärke. I den här modulen vi också införa världens trender: hur de arbetar, aktiveringsnyckel stunder, Hype och megatrender. Trendsetter och earlyadopters. mode kultur Denna modul kommer att granska de kulturella och sociologiska aspekter av mode: historia och sociologi mode, ledande varumärken och designers, urbana manifestationer av mode, mode påverkare och nya sätt att förstå verksamheten, både offline och online. En professionell måste ha en Mode Mode kultur, och däri ligger till stor del nyckeln till framgång i branschen. Adress i modedesign. Design Collection I denna modul försöker vi sätta modekollektioner, enligt mål, stil och värderingar. Vi kommer också att arbeta som en samling uppstår: från idé till samlingen. Och inledande forskningsområde. Struktur av samlingen. Genomgångar och tider. Färgen och tyger i samlingen. Färgkartor och harmonier. Val och balans av tyger i samlingen. Typer av tyger för plagget. Enhetlighet och balans av samlingen. Uppsamlare. Samplers, tekniska specifikationerna för produkten och escandallos. Digitala verktyg. portfölj Denna modul kommer att ge studenterna möjlighet att lösa enkelt skapa vektor Illustrator-dokument (layout, tekniska specifikationer), för användning både i design och PR-aktiviteter (nyhetsbrev, sociala medier ...). mini-projekt med tydlig att utveckla vart och ett av de föreslagna utbildningsmålen projekt kommer att uppstå. Stöd kommer att ges till andra delar av befälhavaren att genomföra kontinuerliga projekt bedömning liksom portföljen för det slutliga arbetet Master, där studenten tränas i tekniker för digital presentation. Mode design och marknad. märken Denna modul kommer att behandlas modekollektioner från varumärken och deras stilar och segment, tematiska arbetar för att förstå olika marknader kapslar: insamling enligt företaget, produktion och distribution. Små företag till massmarknaden. Street wear, jeans slitage och denim universum, lyx och varumärke. Couture och parti kollektioner för män, barnkollektion. Kommunikation och media I detta block kommer vi att analysera nuvarande kommunikationsformat. Från interna till externa organ avdelningar. Från pressmeddelandet och press-kit till intern kommunikation. företagskommunikation, tillfälliga och erfarenhet. På samma sätt kommer de att analyseras och studeras i detalj i media, online och offline, nyckel i modevärlden. Miljö 2.0: Sociala nätverk, statistik och positionering digital arkitektur. Sociala nätverk plattformar och detalj genom fallstudier. Betydelsen av Facebook till det nya i snapchat. styrkor och svagheter i varje och konceptualisering av strategier 360 poäng. Exempel och fortsätter att bygga en tydlig färdplan om den digitala miljön. På samma sätt introducerar denna modul studenter till de metoder och verktyg för mätning och analys av drift av en online-närvaro. Den digitala miljön och nya jobb inom mode. Från strategi till taktik på nätet. Examensarbete Förutom att övervinna poäng av de olika modulerna, måste alla elever utveckla en slutprojekt, bestående av en personlig forskningsprojekt, genomförande och utveckling av innehållet som omfattas. Mästarklass genom: - Krizzia Robustella (Modedesigner, eget varumärke) session som ger Krizia i ESdesign kommer att diskutera hur man överlever rida ett varumärke och en butik, hur två kollektioner om året övervinns, hur en samling uppstår, och vad som händer tills kläderna hängs i butiken och även på (Krizia är mycket aktiva på Internet, särskilt i Instagram). oss också diskutera de utmaningar och framtiden för en liten streetwear etikett och underskrift. - aurora Balboa (Designer tillbehör och Bimba Lola) - enric Marti (Winner Mode Fad 2015 och junior designer på Del Pozo) Sessionen kommer att fokusera på de möjligheter som erbjuds mode för en framväxande designer, och vi kommer att prata om sina erfarenheter, hur han byggde sin första kollektion och hur ansikten arbete som kreativ i en bra varumärke som Del Pozo. - jaume Vidiella (Fashion stylist press och Gateway) Läroplanen är uppdelad i fyra moduler. Ämnena som ingår i läroplanen fördelar sig enligt följande: ÄMNEN ECTS modebranschen 5 Art direction, bildbehandling 5 Adress i modedesign. kreativa processer, konstruktionsanalys löfte 5 kreativa riktning och trender. Kreativitet och marknadsföring 5 mode kultur 5 Adress i modedesign. Design Collection 5 Digitala verktyg. portfölj 5 Mode design och marknad. märken 5 Kommunikation och media 5 Miljö 2.0: Sociala nätverk, statistik och positionering 5 Examensarbete 10 TOTALT hp 60 Krav Rekommenderad profil Denna Master vänder sig till personer som uppfyller följande profil: Akademiker i modedesign Akademiker i andra discipliner Design (grafisk, inredning, industriell ...) Akademiker i kommunikationsvetenskap Fine Arts akademiker Akademiker i ekonomi Akademiker i audiovisuell kommunikation Affärsmän eller företagare som vill starta eget projekt Mode Branschen Mode, med andra högre utbildning med erfarenhet inom modedesign och / eller kreativa miljöer inom sektorn, som känner intresse för digital mode universum (förtjänst av akademiska läroplanen och / eller porfolio, som känner intresse av den digitala mode universum). I de fall där studenten ackrediterar tidigare högre utbildning till en process för godkännande av universitetsexamen kommer Academic kommittén utvärdera CV och portfölj av kandidaten och läroplanen klar, vilket bör upprätthålla en rimlig likvärdighet med befintliga studier examen i samma område. Examen Människor som passerar utvärderingsprogrammet kommer att få en dubbel examen: Course at ESdesign - Superior School of Design Barcelona Course på den internationella universitetet i Valencia, som kredit dem som professionella i specialitet studerade. Karriärmöjligheter Studenter som läser denna Master kan utveckla sin karriär inom följande områden: Modeindustrin. Marknadsförings- och kommunikationsavdelningar i modeföretag. Frilanspersonal, entreprenörer, startups, nystartat företag som vill forma sin personliga projekt Yrkesverksamma och aktiva projekt med varumärken som vill utveckla eller återuppliva sin affärsmodell. Yrkesverksamma som söker för återvinning, ett nytt utseende. Designers som vill utveckla sin egen klädmärke eller kosttillskott som innehåller en kreativ vision av sin uppsamlingsområde strategi. Profiler med marknadsföring och ledaregenskaper, söker satsning på mode universum och sprita operation. Företag som behöver en aktivering på en ny linje eller något av dess framtida projekt. De ser djupt in kvalitativa forskningstrender och trend forescasting att utföra konsult varumärkesstrategi och innovation. Kort sagt, för alla som har för avsikt att bli en specialist inom management och professionell definition av ett varumärke i modevärlden. [-]

Masters I Datahantering Och Teknisk Innovation

OBS Business School
Online Heltid Deltid 12 månader Spanien

Mästaren i Data Management och teknisk innovation OBS är utformad för att ge chefer och specialister (Data Manager) nycklarna till förvaltning av informationssystem i en organisation, med särskild hänsyn till Data Management miljön och, mer specifikt, Big Data. Detta är ett projekt för att göra det mesta av tekniken i förhållande till masterprogram ... [+]

Masterexamen 2017. Master i Data Management och teknisk innovation Mästaren i Data Management och teknisk innovation OBS är utformad för att ge chefer och specialister (Data Manager) nycklarna till förvaltning av informationssystem i en organisation, med särskild hänsyn till Data Management miljön och, mer specifikt, Big Data. Detta är ett projekt för att göra det mesta av tekniken, mot program som visar vad den teknik som finns gör Masters. Teknik är ett verktyg och service som ska bidra till att uppnå strategiska mål i bolaget. karriär~~POS=TRUNC Några av de sektorer som kan arbeta är: Investment banking och private Retail Company General tillverkning och produktion Telekommunikation icke-statliga organisationer Försäkringsbolagen e-handel och sociala medier Kapitalförvaltning Multinationella företag SMF IT-företag Multilaterala finansinstitutioner Mål för Master i förvaltning och teknisk innovation Data Vilka mål kommer att få? Att veta vad Big Data Management och Data, dess inverkan på organisationer och de fördelar det kan ge det antas. Identifiera möjligheter för Strategisk Information Management. Bekanta dig med hårdvaru- och mjukvaruarkitekturer på marknaden. Hantera korrekt de rättsliga följderna av användningen av data (integritet, säkerhet och skydd av personuppgifter). Förstå hur man genomför ett projekt av Big Data. Lär dig avancerade tekniker för databehandling: Realtidsanalys, MPP (Massively Parallel Processing), prognosmodeller, analytics Web, sociala nätverk, sociala CRM. Få en andra ackrediterade av de mest ansedda handelshögskolan i Spanien, EAE Business School, som rankas Merco (2014) och garanterad kvalifikation för en större offentliga universitet i Spanien, universitetet i Barcelona (UB), med mer än 560 åriga historia. Curriculum Master i datahantering och teknisk innovation Programmet är indelat i 5 delar: INLEDANDE: Innovation Management; Data Management. BIG DATA: The Big Data utmaning; systemarkitektur och teknik för Big Data. FÖRDJUPAD: Business Intelligence (BI) och Business Analytics (BA) inför Big Data; hantering av tekniska projekt; Social CRM; Data Integration och Business Process Management (BPM). MANAGEMENT: Technology Management och IT-styrning; förordningar i världen på datahantering. FINAL PROJEKT. Datakrav Master i ledning och teknisk innovation Det grundläggande målet för vår antagning är att se till kandidaternas lämplighet. Alla deltagare måste få ut det mesta av detta lärande genom ett sammanhang där det är möjligt att utveckla en långsiktig relation med klasskamrater, lärare och alumner. Dessa är de olika stadierna i antagningsprocessen: Förutsättningar för antagning Ansökan om antagning Personlig intervju Motivation brev utvärdering antagning kommittén Matriculation Magisterexamen i Data Management och teknisk innovation Människor som passerar utvärderingen av programmet och uppfyller de akademiska krav som fastställts av UB, kommer att delas ut till UB (universitetet i Barcelona). Dessutom kommer alla personer som passerar den bedömning erhålla graden av EAE Business School. För att erhålla graden av UB är nödvändigt att ha universitetsexamen (ingenjörsexamen eller Diploma). Underlåtenhet att ha en universitetsexamen, en gång passerat olika bedömningar, ett diplom av universitets förlängning av UB erhålls. Ekonomiskt stöd Master i datahantering och teknisk innovation OBS erbjuder kandidater stipendiet för att främja fortbildning för yrkesverksamma, företagare och chefer. För att ansöka om ett av dessa bidrag, som finansierar en del av programmet, måste de sökande vara antagen till programmet och uppfyller specificerade krav. Antagnings och stipendiekommitté kommer att bedöma lämpligheten av profilen och karriär kandidaterna, de skäl som anges i skrivelsen av stipendieansökan och den sökandes yrkesmässiga och akademiska rekommendationer. [-]

Grenoble MIB

GISMA Business School
Campusstudier Heltid 24 månader January 2017 Tyskland Berlin

Grenoble MIB har utformats av Grenoble Ecole de Management (GEM) och levereras på engelska, i hjärtat av Berlin, Tyskland. The Master in International Business (MIB) har nyligen klättrat från 20: e till 13: e plats i 2016 Financial Times Mästare i Management ranking. [+]

GGSB MIB Grenoble MIB har utformats av Grenoble Ecole de Management (GEM) och levereras på engelska, i hjärtat av Berlin, Tyskland. The Master in International Business (MIB) har nyligen klättrat från 20: e till 13: e plats i 2016 Financial Times Mästare i Management ranking. Applicera före 2017/12/16 att kvalificera sig för en upp till 20% stipendium. kurs~~POS=TRUNC Grundutbildning examen på 2: 1 eller motsvarande (t.ex. 60%) från ett erkänt universitet (bedöms av GEM entré styrelse) Arbetslivserfarenhet är inte ett krav GMAT är inte ett obligatoriskt krav, men betraktas som en fördel och kan krävas för vissa tillämpningar (mål score 550) Engelska kompetens alternativ TOEFL 94 (22 minimum i varje komponent) IELTS 6,5 (6,0 minimum i varje komponent) PTE 63 (51 minimum i varje komponent) Cambridge Proficiency Exam: A, B, C [-]

Master Of Science I Tillämpad Psykologi

Sacred Heart University Online
Online Heltid Deltid Öppen antagning Amerikas förenta stater Fairfield

Steg upp som en agent för en positiv förändring med en MSAP från Sacred Heart University. Vi tror att framgång i en mängd olika branscher och områden karriär börjar med en grundläggande förståelse för människor och deras beteende. [+]

Masterexamen 2017. Vi tror att framgång i en mängd olika branscher och områden karriär börjar med en grundläggande förståelse för människor och deras beteende. Så många branscher, samhällstjänst och ideella organisationer i världen idag behöver tillämpad psykologi ledare. Steg upp som en agent för en positiv förändring med en MSAP från Sacred Heart University. Vår MSAP är en unikt mångsidig referens erbjuder två koncentrationer, liksom ett allmänt spår. Byggd på en forskningsdriven kärna, är vår MSAP lärs ut i små, interaktiva online klasser från en prisbelönt fakultet. En kandidatexamen i psykologi krävs inte, och studenter kan välja mellan tre olika Capstone kompletteringsalternativ. Din önskan att förstå mänskligt beteende i syfte att hjälpa andra att växa och lyckas är noga med att ta din karriär till stora nya platser. Tre koncentrationer: Industri-Organizational Psychology Applicera psykologi på arbetsplatsen med den industriella och organisations koncentration. Det kommer att öppna möjligheter i industriella mänskliga resurser för att hjälpa företag att förbättra arbetskraftens tillfredsställelse och produktivitet. Genom att studera personaladministration, organisatoriskt beteende, resultatbedömning, och medarbetarutveckling, kommer du att få kunskaper och erfarenheter som kan tillämpas på en mängd olika branscher. Community Psychology Gemenskapens Psychology specialisering är utformad för att hjälpa dig att ansöka psykologi teori till grupper på makronivå i de expanderande offentliga och ideella sektorn. Lär dig hur psykologi tillämpas på vård av personer och allmänheten och fungerar som en förändringsagent för det större goda. Hjälp att sätta samhälleliga system på plats som fokuserar på förebyggande åtgärder för befolkningsgrupper. Allmänt Track Välj fyra valbara som återspeglar din personliga och karriär intressen. Din MSAP examen kommer omedelbart att erkännas oavsett karriärväg du väljer. Sacred Heart har konsekvent rankas bland de bästa magister högskolor i landet. På grund av statliga regleringar, är Sacred Heart universitetets online-program inte längre emot ansökningar från personer bosatta i följande stater: Maryland, North Carolina, Oregon. [-]

Lärarexamen Att Lära Design Och Teknik

Saint Mary's University of Minnesota Online
Online Heltid Öppen antagning Amerikas förenta stater Winona

Att integrera tekniska insikter och banbrytande forskning, PeM i Learning Design och teknik program omdefinierar vad som utgör undervisningen genom att utforska hur människor lär sig. Lärare omvandlas till huvudlärare, redo att ansluta med dagens olika elever. [+]

Att integrera tekniska insikter och banbrytande forskning, PeM i Learning Design och teknik program omdefinierar vad som utgör undervisningen genom att utforska hur människor lär sig. Lärare omvandlas till huvudlärare, redo att ansluta med dagens olika elever. Dra nytta av vår: Innovativ Curriculum: Designad av ledare inom utbildning i samarbete med representanter från ledande företag inom teknologiindustrin. Kunskaperna tillämpas Erfarenhet: Går bortom teori för att hjälpa dig att upptäcka nya sätt att utbilda och inspirera dina elever. [-]

MSc I Redovisning Och Finansiering

University of Liverpool Online Programmes
Online Heltid 3 - 4 terminer Öppen antagning Storbritannien Liverpool

Förbättra dina karriärmöjligheter med en helt online Civilingenjör i International Accounting och finans som är utformad för att ge dig en fördjupad förståelse av världen för internationell redovisning och finansiering. Programmet hjälper dig att skaffa [+]

Masterexamen 2017. Förbättra dina karriärmöjligheter med en helt online Civilingenjör i International Accounting och finans som är utformad för att ge dig en fördjupad förståelse av världen för internationell redovisning och finansiering. Programmet hjälper dig att förvärva de strategiska och taktiska redovisning och ledningskompetens som behövs för att mäta prestanda och säkerställa att finansiella mål uppnås. Beläget i samband med en global organisation syftar på nätet Civilingenjör att utveckla dig som en informerad beslutsfattare som förstår dynamiken i tillväxtmarknader och kan bedöma redovisningen närmar bäst lämpad att placera en global organisation för långsiktig framgång. All nätet Civilingenjör i International Accounting och finans program täcks av universitetet i Liverpool Management School s AACSB ackreditering. Behörighet - Online MSc i internationell redovisning och finansiering Vår online MSc i internationell redovisning och finansiering syftar till yrkesverksamma som vill främja sin karriär inom corporate finance. Både pedagogiska kvalifikationer och arbetslivserfarenhet beaktas när du ansöker till universitetet. I allmänhet kommer du förväntas ha en kandidatexamen från ett ackrediterat högskola eller universitet eller en examen från en erkänd institution jämförbara och / eller motsvarande en brittisk examen. Sökande som inte direkt uppfyller utbildningskraven kommer att bedömas från fall till fall, med hänsyn till yrkesutbildning och yrkeskvalifikationer, samt relevant arbetslivserfarenhet. Kunskaper i engelska Om engelska inte är ditt modersmål, måste du visa kunskaper i engelska är jämförbar med IELTS 6,5, TEEP 6.5, TOEFL 600 eller GCSE C. [-]

Nätet Magister I Förhandling Och Konfliktlösning

Creighton University Online
Online och Campus-kombinerat Deltid 18 - 24 månader September 2017 Amerikas förenta stater Omaha

Creighton universitets Online Masters i Förhandling och konfliktlösning utvecklar starka ledare inom en mängd olika branscher som systematiskt kan bryta ner problem, förmedlar olika synvinklar, och samarbeta mot innovativa lösningar. [+]

Creighton universitets Online Masters i Förhandling och konfliktlösning utvecklar starka ledare inom en mängd olika branscher som systematiskt kan bryta ner problem, förmedlar olika synvinklar, och samarbeta mot innovativa lösningar. Programmet erbjuds av Werner institutet vid Creighton University School of Law, rangordnade efter Princeton Review i Best 169 lag skolor (2015). Koncentrationer Organisatorisk samverkan och konflikthantering Internationella förhandlingar och konfliktlösning Health Care Samverkan och tvistelösning Den flexibla Programmet möjliggör för studerande att slutföra sin examen helt på nätet i 18-24 månader. I programmet ingår även två 5-dagars bostäder på Creighton campus i Omaha, Nebraska ge eleverna en möjlighet att öva sina färdigheter i rollspelssimuleringar och gruppövningar. Studenter också fylla en Practicum erfarenhet på ett professionellt eller organisatorisk miljö som du väljer. Partnerskap med Föreningen för konfliktlösning (ACR) Creighton studenter och nyutexaminerade får ACR medlemskap för $ 50 per år, en undervisning paus på $ 200 per termin, samt andra rabatter till publikationer och konferenser. [-]

Online-mästare I Den Offentliga Förvaltningen

University of Birmingham Online
Online Deltid 30 månader January 2017 Storbritannien Storbritannien (UK) Online

Våra 100% Online Masters of Public Administration kommer att hjälpa dig att expandera din erfarenhet, avancera din skillset och bli en ledare och en pionjär inom offentliga tjänster hemma eller utomlands. [+]

Masterexamen 2017. Online Masters of Public Administration Utöka din erfarenhet, avancera din skillset och bli en ledare och en pionjär inom offentliga tjänster hemma eller utomlands. Bly positiv förändring Vår Online Masters of Public Administration (MPA) är utformad för att erbjuda upptagen yrkesverksamma inom den offentliga sektorn möjlighet att utvecklas sin karriär på nationell och internationell nivå. Kursen har utformats för att erbjuda eleverna de kunskaper och självförtroende att ändra sin karriär, oavsett om det är en övergång till en ny avdelning inom den offentliga eller frivilliga sektorn, eller en växling till en konsultroll. Lärs ut av det prestigefyllda Institutet för kommunalvetenskapliga studier (INLOGOV), är vår Online MPA perfekt positionerat för att uppmuntra progressiva idéer. INLOGOV är Storbritanniens ledande centrum för studier av lokala offentliga service management, politik och styrning, känd nationellt som anstiftare av nytänkande för offentligt anställda. Under hela programmet kommer vi att finslipa dina kunskaper för att hjälpa dig att utveckla ledarskap mannaskap att strategiskt hantera de offentlig politik som kommer att göra en skillnad i människors liv. "Jag förföljde en online Masters of Public Administration eftersom det var utan tvekan den mest lämplig akademisk bana för mig. Jag kunde ha gått till många andra konkurrerande skolor för att få mina Masters, men universitetet i Birmingham var den som erbjöd den mest flexibilitet, överkomliga priser, uppmärksam lärare, och viktigast av allt; bekvämt deltids tidsram. " ... [-]

Civilingenjör I International Finance

Geneva Business School (GBS)
Campusstudier Heltid Deltid 18 månader September 2017 Schweiz Genève Spanien Barcelona + 3 fler

Master of Science in Finance (MSc.F) med en Major i International Finance är utformad för att utmana din förståelse för finansiering genom rigorös träning i konceptuella, analytiska och empiriska krångligheter modern internationell finansiering och investeringar. [+]

Master of Science in Finance (MSc.F) med en Major i International Finance är utformad för att utmana din förståelse för finansiering genom rigorös träning i konceptuella, analytiska och empiriska krångligheter modern internationell finansiering och investeringar. GBS har etablerat handelspartner i London, London Academy of Trading, att erbjuda kortsiktig handel sessioner under den sista 6 månader avhandling period, förbättra möjligheterna till arbete efteråt. Etos London Academy of Trading är att ge en möjlighet för blivande finansiella aktörer för att utveckla framgångsrika karriärer inom en positiv och kreativ miljö i syfte att flytta in i finans- och handelsbranschen som kompetenta och utrustade proffs. Fakta Varaktighet: 18 månader Poäng: 90 högskolepoäng Språk: Engelska Intag: februari och september Examen Tilldelas: Civilingenjör i finans Major i International Finance. Exchange Program: Rotera mellan campus. Vi erbjuder möjligheten att studera i alla våra campus under de 18 månaderna av masterprogrammet. Praktik: GBS arbeta med de bästa och för bästa. Alla våra studenter har garanterat praktikplatser med de viktigaste företag med världsomfattande erkännande. Plats: Geneva Campus och Barcelona Campus Program Programmet kräver ett framgångsrikt slutförande av 90 högskolepoäng. Programmet består av 4 grupper av kurser gemensamma för alla Masters, som eleverna kan välja de önskade ämnen att studera: obligatoriska kurser, valbara kurser, Examensarbeten och följande orienteringsbanor, som är obligatoriska för att slutföra den valda huvud: Banking Organisation och administration Bank- och finansrätt portföljförvaltning Asset Management Analysis Hedge Fund Analys och hantering Fallstudier Karriärmöjligheter Programmet är av särskild betydelse för dem som arbetar i, eller planerar att arbeta i: Tillgångar Chef Internationella organisationer kassör manager Internationella ekonomichef Internationella finansiella konsult Ansökan och antagning Urvalskriterier GBS: s urvalsprocess betonar ledarskap potential, akademisk förmåga, personliga egenskaper och kompetenser. Vi söker kandidater med chefserfarenhet, social kompetens och en bevisad akademiska meriter. Förkunskapskrav Kandidatexamen eller motsvarande i ett närliggande område (plus 2 års erfarenhet). För Executive Master, 5 års erfarenhet Ifylld ansökningsblankett med passfoto ingår Kopia av alla akademiska examina eller intyg Officiella engelska provresultat: IELTS 6.0, TOEFL IBT 70, ett bevis på att studera tidigare i en engelsktalande miljö i minst 3 år, eller framgångsrikt slutförande av antagnings undersökning universitetets. Kopia av ditt pass Kvitto på betalning av ansökningsavgiften CV (CV) Rekommendations brev [-]

Master I Marketing Intelligence & CRM

IEBS - Escuela de Negocios de la Innovación y los Emprendedores
Online Heltid 750 öppettider October 2017 Spanien Barcelona

Mästaren i Marketing Intelligence och CRM erbjuder en heltäckande bild av transaktions marknadsföring, relationsmarknadsföring, kund marknadsföring och säljledning i Key Account Management för yrkesverksamma som vill ha hög kontor beslut och förvaltning inom strategin försäljning och marknadsföring av ett företag [+]

Masterexamen 2017. Omvandlingen av företag och marknadsutvecklingen kräver att marknadsförare har vissa kunskaper förnyas i enlighet med de nya marknadsbehov. Mästaren i Marketing Intelligence och CRM erbjuder en heltäckande bild av transaktions marknadsföring, relationsmarknadsföring, kund marknadsföring och säljledning i Key Account Management för yrkesverksamma som vill ha hög kontor beslut och förvaltning inom strategin försäljning och marknadsföring av ett företag i slutet master i marknadsföring Intelligence och CRM lär nycklar företagsledning och marknadsmixen, forskningsmetoder och business intelligence och lojalitet och maximera avkastningen genom klienthantering och key account management . Vad kommer jag lära mig? Vid slutförandet av Master i Marketing Intelligence & CRM du blir helt kunna: Analysera och tolka de grundläggande principerna för driftsmiljöer och marknader. Fråga och tolka marknadsundersökningar och informationskällor som är nödvändiga för korrekt beslutsfattande. Genom att känna till olika tekniker för dataanalys, korrekt välja den mest lämpliga tekniken för varje fall fram forskning och vet parametrarna för att utvärdera giltigheten av en källa och kvalitet för en studie. Ställa diagnoser och sätta upp mål handlingsplaner för detta. Förstå och hantera de grundläggande elementen i marknadsföring och försäljning, processer och organisationsstruktur. Utveckla förmågan att studera klienthanteringsprocesser och relationsmarknadsföring, samt utveckling av specifika tekniker. Organisera och integrera nyckelfunktioner som utgör företagets verksamhet. Utveckla de färdigheter som krävs för att höja och genomföra förhandlingsprocesser färdigheter. Strukturering, konfigurera och hantera den kommersiella organisationen i företaget. Utveckla strategier och hantera personlig och mediekommunikation. Välj och anpassa strategier och tekniker baserade på olika verksamhetsområden och omständigheter och marknad. Till den det berör? Mästaren i Marketing Intelligence & CRM erbjuder utbildning speciellt inriktad på följande profiler: Akademiker som vill utveckla sin karriär inom marknadsföring och företagsledning för att ta positioner för stort ansvar i detta affärsområde. Affärsmän som vill utveckla, bygga och stärka sin verksamhet och marknadsföring kunskap enligt gällande affärsdynamik och marknad. Entreprenörer som vill veta de mest innovativa och nuvarande marknadsföringsmetoder för att ge framtida företag ett kraftfullt konkurrensmedel och att lära sig att göra det bästa av företagsledning. Företagsledare, entreprenörer och unga akademiker som vill lära sig hur man får maximal affärsresultat med de resurser som vart och ett av de företag som de arbetar tillgängliga, analysera, forska, tillämpar tekniker för banbrytande förvaltning och att kunna fatta rätt beslut varje gång. läroplan Strukturen och material Master i marknadsföring Intelligence och CRM är organiserad på följande sätt: Modul 1. Customer Management och CRM Kunden och strategisk betydelse för bolaget Begreppet CRM Analys och företagets situation på marknaden Produkt avsättning kundmarknadsföring CRM och kundtjänst kvalitet Analys och diagnos av portföljen Kundkännedom och erhålla information Databaser och operativsystem uppgifter intern segmente Kundvärde och strategi intern tillväxt Förvaltning och personaladministration utrustning kontakt Värdering, integration och motivation säljteam Begreppet kundlojalitet Program, system och tekniker lojalitet Modul 2. produktchefer Begreppet marknadsföring och kommersiell verksamhet i organisationer Organisation och affärsstruktur ekonomisk, finansiell och marknadsföring Information och beslutsfattande marknadsundersökning Kvalitativa och kvantitativa studier experimentella och observationsmetoder Intern informationshantering och balanserat styrkort interna förhållanden marknadsföring ekonomisk förvaltning och marknadsföring orientering till lönsamhet Miljöfaktorer och villkor Marknadsmässig och konkurrenskraftig struktur konsumentbeteende Strategisk SWOT diagnos Modul 3. Relationsmarknadsföring nuvarande ramen för förbindelserna mellan tillverkare och distributörer Positionerna och utmaningar för tillverkare och distributörer Förhandlings Tekniker Samband med handelsförhandlingar. Planering strategi och förhandlingar De nya modellerna i kommersiella organisationer Key account management och handel marknadsföring Från traditionella försäljningen kraftgrupper handeln åtgärder skadehantering Global kommunikation i relationer med kunder direkt marknadsföring och relationsmarknadsföring systemet strategisk nivå i direkt marknadsföring Utnyttjandet av information Design av aktierna. Direkt marknadsföring variabler Planering åtgärder och kampanjer Modul 4. Strategic Marketing Begreppet planering. strategiska planer och marknadsföringsplaner. Strategier produkt / marknad. planering Försäljningsprognosen. Koncept och teknik Sätta upp mål Segmente strategi positioneringsstrategi Begreppet marknadsföring. Politik, strategier och taktiker Strategier och produktsortiment Utvecklingsstrategier och produktinnovation Strategier och prissättning Distributionsstrategier, expansion och förmedling Marknadsförings- och försäljningsstrategier kommunikations~~POS=TRUNC strategier~~POS=HEADCOMP Drivstrategier. Promotion och marknadsföring internationaliseringsstrategier Mästare Final Project [-]