INSA Business, Marketing & Communication School

Introduktion

Läs den officiella beskrivningen

INSA Business, Marketing & Communication School

Vårt främsta mål är att utbilda yrkesverksamma som kan införliva arbetsplatsen har en solid bas av kunskap och kompetens att utföra sina arbetsuppgifter med framgång från dag ett och dessutom ett arbete rapportera dem socialt erkännande, professionella och .

För detta är det ständig kontakt med företag och deras behov vital och INSA tar dig genom de yrkesverksamma som gör lärare, genom de tjänster som erbjuds företag och nätverk av alumner för bortskaffande.

För att uppnå detta mål skulle inte vara möjligt utan en metod som garanterar framgång för våra program och är baserad på:

  • Aktuella planer och egna studier med dynamiska klasser
  • Personlig uppmärksamhet till studenter
  • Systemövervakning och självvärdering


Alla skol kvalifikationer match jobberbjudanden kommer från den professionella världen, som kräver allt högre grad nya olika yrkes specialiteter till traditionella.

Näringslivet kräver kvalificerad personal företagsledning, marknadsföring, reklam, PR och verkställande assistenter bland annat med omfattande utbildning i kunskap och kompetens att hantera den nya tekniken.

Med våra studier studenterna får sociala, personliga och tekniska färdigheter samt verktyg som behövs för en lyckad integrering på arbetsmarknaden. Planer äger studier och en metod som bygger på en personlig och bekväm, med fallstudier och ger möjlighet till praktikplatser i företag tillvägagångssätt gör det möjligt att uppfylla vårt främsta mål och att studenten för att slutföra studierna som skall införlivas med framgång sysselsättning.

AXIS stamnät av vår metodik

Denna skola erbjuder program i:
  • Engelska
  • Spansk

Se skolans Masterprogram »

Program

Skolan erbjuder också:

Magisterexamen

Magister I E-turism Och Intäktshantering

Campusstudier Deltid 10 månader October 2016 Spanien Barcelona

Den magisterexamen i E-turism & Revenue Management ger kunskaper i digitala verktyg och sociala nätverk som gör det möjligt att öppna en rad olika marknadsaktiviteter och försäljning. Också specialiserad utbildning som optimerar resurser och intäkter i en mycket konkurrensutsatt bransch. [+]

Presentation Turismen är en av de aktuella förarna i världsekonomin och en av de viktigaste källorna till sysselsättning. Av denna anledning är det mycket viktigt att hålla en hög kvalitetsnivå inom turistsektorn, med stöd av kvalificerade personer som bidrar till att upprätthålla och förbättra nivåer av konkurrenskraften inom sektorn. Den magisterexamen i E-turism & Revenue Management ger kunskaper i digitala verktyg och sociala nätverk som gör det möjligt att öppna en rad olika marknadsaktiviteter och försäljning. Också specialiserad utbildning som optimerar resurser och intäkter i en mycket konkurrensutsatt bransch. Mål Ger kunskaper i digitala verktyg och sociala nätverk Upprätta relationsmarknadsföring, direkt och kundlojalitet i digitala miljöer Kunskap om teorier och metoder för "Revenue Management". Utbilda och utbilda personal för effekt på intäktstillväxt på hotell och restauranger. Target Utexaminerade i turism. Proffs i behov av uppgradering och som vill expandera sin verksamhet horisonter. Företag som söker personal expertis. Akademiker i yrkes Intermediate eller högre lönegrad inom områdena turism, mat, Resebyråer och Hospitality Management söker praktiska förberedelser för att komma in på arbetsmarknaden. Professionella möjligheter Revenue Manager Hotel Manager eller vice Chef Catering och restauranger Inköpschef Mat och dryck regissör INSA erbjuder möjlighet till praktikplatser i företag under den tid för leverans av Mästarens Kurs TURISM MARKNADSFÖRING Reinventing Traditionella Turism Marknadsföring Positionering och digitala Brands Digital fotografering och segmenteringsstrategier Vikten av att planera kommunikation: Netto Strategi Den digitala webben Digitala verktyg och sociala nätverk Relationship Marketing, Direct och kundlojalitet i digitala miljöer Web Analytics: Mätning och kvantifiering E-Turism INTÄKTER MANAGEMENT Politik och mål "Revenue Management" Etablera grunden för ett program för "Revenue Management" Space Management Optimal Rate Policy och beräkningar Rate Control, Tillgänglighet och "överbokning" Ledningsgruppen Teknik Trådar Time Management Analys och genomförande Slutlig projekt Assessment System Programmet värderingssystem består av närvaro vid möten, halvt partiell utvärdering av kursen och att upprätta och presentera den slutliga projektet. Efter att framgångsrikt testa och utvärdering av programmet så länge det finns den minsta närvaro krävs, studenter att få titeln Master i E-turism & Revenue Management i INSA Business, Marketing & Communication School. [-]

Magister I Helhetslogistik: Verksamhet Och Supply Chain Management

Campusstudier Deltid 10 månader October 2016 Spanien Barcelona

Vi lever i en globaliserad värld där företag väljer i allt högre grad för centralisering i sin verksamhet. I denna miljö, logistik, drift, inköp, upphandling och distribution av sina produkter eller tjänster blivit en viktig pelare för differentiering och kundservice. Dessutom är Barcelona konfigureras som en av de viktigaste städerna i Europa logistik, både dess läge och faciliteter och infrastrukturoperatörer och därmed med antalet företag inom denna sektor. [+]

PRESENTATION

Vi lever i en globaliserad värld där företag väljer i allt högre grad för centralisering i sin verksamhet. I denna miljö, logistik, drift, inköp, upphandling och distribution av sina produkter eller tjänster blivit en viktig pelare för differentiering och kundservice. Dessutom är Barcelona konfigureras som en av de viktigaste städerna i Europa logistik, både dess läge och faciliteter och infrastrukturoperatörer och därmed med antalet företag inom denna sektor.

Mål Förbereda och utbilda chefer, affärsmän och entreprenörer i ett sammanhang av ständig förändring. Utbilda yrkesverksamma inom alla områden av verksamhetsstyrning med en innovativ vision, att identifiera möjligheter och framgångsrikt möta utmaningarna i marknaden. Utbilda yrkesverksamma inom de olika områden som omfattas av programmet: global verksamhet, supply chain, inköp och upphandling, lagring och distribution. Target Akademiker som vill fördjupa och få kunskap inom området drift, logistik, inköp och distribution. Professionella, erfarna entreprenörer och företagare som vill uppdatera och utöka sin vision och om de har erfarenhet eller om deras syfte är att gräva i dessa frågor djupare. Små och medelstora företag söker personal kompetens inom detta område. Akademiker i yrkes mellannivå eller högre nivå inom områdena försäljning och marknadsföring, administration, ekonomi och finans, och andra som söker en praktisk förberedelse för att komma in på arbetsmarknaden. Professionella möjligheter Chefer och chefer Direktörer och personal på särskilda avdelningar som beskrivs i programmet Specialister eller arbetare inom områdena logistik, supply chain, distribution, inköp och leverans eller lagring. Entreprenörer och affärsmän ... [-]

Magister I Marknadsföring

Campusstudier Heltid 1 år September 2016 Spanien Barcelona

Studenter når göra positiva beslut på internationell nivå genom en noggrann analys av den globala marknaden, stretagic planering, segmente, eftersom vi som budgetförvaltning. [+]

Master i Marketing Management Studenter når göra positiva beslut på internationell nivå genom en noggrann analys av den globala marknaden, stretagic planering, segmente, eftersom vi som budgetförvaltning. Tidtabell tis & tors 19-22 h Datum: okt 2013 - Jul 2014 Pris 4900 €

 

Kurs

Den marknadsföring i bolaget Produktchef Produkter Strategi och varumärkespositionering försäljningsprognoser Produktkvalitet, logistik och distribution Mässor, konventioner och kongresser Customer Marketing Marknadsföring i industriföretag och tjänsteföretag Optimering av produktmarginaler Fastställande Global Commercial budget. Strategisk extern analys Analys av kundens beteende Teknisk innovation Tillämpat på marknadsföring branding Marknader internationalisering och globalisering Tillämpning av marknadsföring 2,0 i bolaget Social Responsibility Marketing balanserat styrkort final Project ... [-]

Magister I Utrikeshandeln Och Internationell Marknadsföring

Campusstudier Heltid 1 år September 2016 Spanien Barcelona

Denna praktiska och innovativa utbildningsprogrammet var utformad för att introducera våra studenter till en värld av handel och internationell marknadsföring. Den fokuserar på practival aspekterna av globala marknader för att lära eleverna de färdigheter som gäller för internationell handel, import och export, internationell marknadsföring och global supply chain management. [+]

Master i utrikeshandel och internationell marknadsföring Denna praktiska och innovativa utbildningsprogrammet var utformad för att introducera våra studenter till en värld av handel och internationell marknadsföring. Den fokuserar på practival aspekterna av globala marknader för att lära eleverna de färdigheter som gäller för internationell handel, import och export, internationell marknadsföring och global supply chain management. Tidsplan TIS till tors 19-22h Datum: okt 2013 - Jul 2014 Pris 4900 €

 

Kurs

Internationell marknadsföring och export Internationellt byte Den internationella miljön urval Exportmarknaden Exportmarknaden inträdesstrategier Export inmatningslägen Nonexport inmatningslägen Export ordning och fysisk distribution internationell Transport Internationell finansiering och betalningssätt Strategiska alternativ i bolaget på den internationella marknaden Marknadsundersöknings på internationell nivå Internationella politik produkt prispolitik global sourcing Riktningen för International Sales International Communication International Marketing Planning Organisation, samordning och kontroll av internationell marknadsföring ... [-]

Master I Business Communication

Campusstudier Heltid 1 år September 2016 Spanien Barcelona

1. Presentation av programmet och varför köra en avdelning för kommunikation, personal behöver en helhetssyn på alla aspekter av branschen: marknadsföring, reklam, PR, ekonomi, personal, etc.Denna Master erbjuder omfattande utbildning i [+]

Master i Business Communication 1. Presentation av programmet och varför Om du vill köra en avdelning för kommunikation, personal behöver en helhetssyn på alla aspekter av branschen: marknadsföring, reklam, PR, ekonomi, personal, etc. Denna Master erbjuder omfattande utbildning i kommunikation och hur man leder och hantera kommunikationsprojekt i sin helhet. 2. Mål - Att träna personal med initiativ, lyckats med att ta ledaransvar. - Förstå och tillämpa de verktyg som finns för att genomföra en kommunikationsplan. - Förbättra kapaciteten hos analysen, lagarbete och beslutsfattande. 3.Mottagare a) akademiker och yrkesverksamma som vill bredda sina kunskaper. b) Erfarna proffs som vill ta på sig nya uppgifter och ansvarsområden. c) företag som söker personal kompetens. d) Akademiker inom den yrkesinriktade Intermediate eller högre inom reklam, marknadsföring, företagsekonomi söker praktiska förberedelser för att komma in på arbetsmarknaden. 4. Karriär - Direktör och kommunikationschef - Direktör och marknadschef - Entreprenörer INSA erbjuder möjligheten att praktikplatser i företag under leveransen av Master 5.Program • Reklam Hantering • förhandlingsteknik • Strategisk planering och förvaltning konton kommunikation • Marknadsföring och relationsmarknadsföring 2,0 • Kreativitet och Art Direction (Produktion och Riktning Reklam) • PR och event management • Kommunikationsplan 6. System utvärdering och akademisk ackreditering Programmet utvärderingssystemet bygger på kontinuerlig bedömning av vart och ett av blocken genom klass närvaro och / eller undersökning så skall studenten ha passerat varje ämne för sig. Dessutom eleven / a ha fått lägst betyget som anges i det slutliga projektet. Efter klarat testning och utvärdering av programmet, så länge som den har den minsta närvaro krävs, studenter / för att erhålla titeln Master i Business Communication INSA Business, Marketing & Communication School.... [-]


Master I Business Kommunikation

Campusstudier Heltid 1 år September 2016 Spanien Barcelona

Ett program för specialisering inom områdena reklam, marknadsföring och PR vilket resulterar är bildandet av professionella som kan anta verkställande uppgifter inom Business Communication. [+]

Master i Business Communication Ett program för specialisering inom områdena reklam, marknadsföring och PR vilket resulterar är bildandet av professionella som kan anta verkställande uppgifter inom Business Communication.

 

Lediga jobb

Reklambyråer Marknadsavdelningar PR kontor Press kontor Företagsledning Grafisk design i reklam Design av webbplatser Kommunikation avdelningar Konsulttjänster organ i kommunikation

Tidsplan må tor 19-22h Datum: Oktober 2013 - Juli 2014 Pris 7200 €

 

Kursplan

Publicitet Administration Förhandling Technologies Kommunikationsplan Strategisk planering för att hantera konton Marknadsföringsstrategier E-marknadsföring Kreativitet Ledning Webbdesign ... [-]

Master I Företagsekonomi

Campusstudier Heltid 1 år September 2016 Spanien Barcelona

Eleverna utveckla strategiska ledarskap och organisatoriska och operativa förmåga samt solid grund i kärnverksamheten administration ämnen. De får en allmän och samtidigt praktisk kunskap av företagsledning. [+]

Master i Business Management Eleverna utveckla strategiska ledarskap och organisatoriska och operativa förmåga samt solid grund i kärnverksamheten administration ämnen. De får en allmän och samtidigt praktisk kunskap av företagsledning. Tidtabell mån & ons 19 till 22h Datum: Oktober 2013 - Juli 2014 Pris 4900 €

 

Kursplan

Företag politik och företagsekonomi strategi Strategier och politik Marketing Management Ekonomisk styrning och optimering av resultat Produktionsledning, Operations, logistik och kvalitetskontroll Kommersiell förvaltning: Organisation av kommersiella nätverk Managereial Färdigheter: Coaching, empowerment, ledarskap och organisation Ekonomisk analys av beslut på ledningsnivå Ekonomisk förvaltning: Förvaltning, Strategi och värdeskapande Företaget Bedömningar: fusioner, upphandling, joint venture Globalisering och internationalisering av marknader Analys Managerial etik och socialt Corporate Responsibility Branding: Förvaltningen av varumärkets värde De sociala ombud: unionen och anställda huvudkontor. Samarbete och Resolution av Labour konflikter Rättsliga och skattemässiga behandlingen av ledningens aktiviteter Teknisk innovation i företagen. Hantering av Global Knowledge Balans Scorecard: Strategier design för hantering Examensarbete ... [-]

Kontakt
Postadress
INSA - Business, Marketing and Communication School
Carrer Torrent de l’Olla 208

08012 ES
Besöksadress
INSA - Business, Marketing and Communication School
Carrer Torrent de l’Olla 208

Barcelona, 08012 ES