Master i digital marknadsföring och kundupplevelse
INSA Business, Marketing & Communication School
Nyckelinformation
Campus läge
Barcelona, Spanien
språk
Engelsk
Studieformat
På Campus
Varaktighet
1 år
Takt
Deltid
Studieavgifter
EUR 5 200 / per year
Ansökningstiden
Begär info
Tidigaste startdatum
Begär info
Introduktion
Presentation
Det nuvarande Internet har blivit ett av de största verktygen när det gäller marknadseffekter. Det är viktigt att känna till de olika möjligheterna som detta universum erbjuder för att fungera kommunikation med kunderna.
Mål
a) Kandidater som vill utöka sitt arbetsfält inom det digitala området.
b) Erfaren professionell och frilansare som vill uppgradera eller utöka sin kunskap.
c) Företag som söker personalkompetens.
d) Kandidater i yrkesmässig mellanhög eller högre grad inom marknadsföring som söker specialutbildning för att komma in i arbetskraften.
Professionella möjligheter
- Online Marketing Manager
- Ansvarig för positionering av SEO och SEM
INSA erbjuder möjligheten till praktikplatser i företag under leveransperioden av Masters.
Kursplan
- Relationsmarknadsföring, direkt och interaktiv
- Marknadsföringsinformation
- Marknadsföring och digital kommunikation
- Nya format inom marknadsföring och kommunikation
- Miljö 2.0
Bedömningssystem
Programutvärderingssystemet bygger på kontinuerlig bedömning av vart och ett av blocken genom klassbesök och / eller tentamen, så att studenten måste ha godkänt varje ämne självständigt.
Efter framgångsrik testning och utvärdering av programmet, så länge det är det minsta deltagande som krävs, får studenter titeln Master i marknadsföring Digitala och sociala medier från INSA Business, Marketing & Communication School.