Masterprogram i humaniora i Shanghai Kina

De mest populära masterprogrammen i humaniora i Shanghai Kina 2018

Master

En mästare 's examen är en akademisk examen beviljas personer som har genomgått studie som visar ett mästerskap eller högre ordning överblick av ett specifikt ämnesområde eller område av yrkesverksamhet.

Den Kina högre utbildning för ett par år har röstats fram som en av de bästa bland de asiatiska länderna. Detta land har över 150 både offentlig och privat ägda universitet distribution på alla provinser i Kina. Den högre utbildningen är forskningsbaserade.

Se alla masterexamina i humaniora i Shanghai i Kina 2018

Läs Mer

Ma Program I Ny Medieproduktion

Webster Leiden Campus- Webster University USA
Campusstudier Heltid March 2018 Kina Shanghai Peking

The Master of Arts (MA) i New Media Production är för studenter som söker en behärskning av berättande färdigheter i en plattformsoberoende digitala kommunikationsmiljö. Denna examen är utformad för att vässa studenterna produktions färdigheter redan har och introducera studenterna till en rad ytterligare expertområden att avancera i en plattformsoberoende medielandskap som kräver kompetens och kunskap om produktion i olika medieformer. I den nuvarande dynamiska mediemiljö, är efterfrågan på utövare som har möjlighet att producera innehåll på olika digitala plattformar med den senaste utrustning och metoder. Denna examen är utformad för att lära eleverna hur man lyckas i att föränderliga mediemiljö och ge dem produktion färdigheter som krävs för att kommunicera historier med påverkan. [+]

MA:er 2018 i Shanghai Kina. The Master of Arts (MA) i New Media Production är för studenter som söker en behärskning av berättande färdigheter i en plattformsoberoende digitala kommunikationsmiljö. Denna examen är utformad för att vässa studenterna produktions färdigheter redan har och introducera studenterna till en rad ytterligare expertområden att avancera i en plattformsoberoende medielandskap som kräver kompetens och kunskap om produktion i olika medieformer. I den nuvarande dynamiska mediemiljö, är efterfrågan på utövare som har möjlighet att producera innehåll på olika digitala plattformar med den senaste utrustning och metoder. Denna examen är utformad för att lära eleverna hur man lyckas i att föränderliga mediemiljö och ge dem produktion färdigheter som krävs för att kommunicera historier med påverkan. Programbeskrivning: The Master of Arts (MA) i ny medieproduktion är för studenter som söker en behärskning av berättande färdigheter i en plattformsoberoende digitala kommunikationsmiljö. Denna examen är utformad för att vässa studenterna produktions färdigheter redan har och introducera studenterna till en rad ytterligare expertområden att avancera i en plattformsoberoende medielandskap som kräver kompetens och kunskap om produktion i olika former av media.In den rådande dynamiska medieomgivningen är efterfrågan på utövare som har möjlighet att producera innehåll på olika digitala plattformar med den senaste utrustning och metoder. Denna examen är utformad för att lära eleverna hur man lyckas i att föränderliga mediemiljö och ge dem produktion färdigheter som krävs för att kommunicera historier med påverkan. Studenter kan ersätta lämpliga kurser 4000-nivå för valfria i programmet med godkännande av studentens rådgivare och chef för... [-]

Magister I Samtida Mode Köper

Istituto Marangoni
Campusstudier Heltid 15 månader October 2018 Kina Shanghai

Detta masterprogram syftar till att utbilda deltagaren att bli ett mode köpare, en erfaren professionell i valet och köpet av modeprodukter. [+]

Master i Contemporary Fashion Köpa Syftar till kandidater som har tidigare grundutbildningen i nationalekonomi, marknadsföring eller modedesign med marknadsföring. De som har dokumenterad arbetslivserfarenhet inom dessa områden kan också komma åt den här kursen. Det syftar till att utbilda deltagaren att bli ett mode köpare, en erfaren professionell i valet och köpet av modeprodukter. Denna master kurs är "modern" som det skiljer sig genom att erbjuda nuvarande och framtida modeller av verksamheten, som kapslar in senaste och framtida innovation och teknik, undervisas av kvalificerade industri utövare. Köpare måste vara affärsinriktad med stark analytisk förmåga, men också kunna förhandla och arbeta tillsammans med kreativa avdelningar. Genom att studera ämnen som köper struktur, trendanalyser, produkt och visuell display, kommer deltagarna lära sig alla tekniska och teoretiska begrepp som de behöver för att skapa en kampanj för att köpa. Genom att analysera olika butiksformat, få förståelse för en organisation från en inköpsteam och studera viktiga makrotrender, kommer de att kunna exakt förstå vilken roll köpare och handlare på den globala marknaden för mode och lyx. Innehållet i kursen kommer att ägnas åt kunskap om korrekt aktie mix, kommer de viktigaste teknikerna för import / export samt prisstrategier och lönsamheten för en modeprodukt analyseras. Det kommer att ge deltagarna att lära sig hur man korrekt planera inköp av säsongs samling, med hjälp av en balanserad blandning av produkter och varumärken som till fullo uppfyller de behov och smak av konsumenten. Dessutom studiet av olika tekniker för produktutveckling, roll visual merchandising inom en butik och... [-]

Magister I Mode Marknadsföring, Kommunikation Och Medier

Istituto Marangoni
Campusstudier Heltid 12 - 15 månader February 2018 Kina Shanghai

Kursen ger deltagarna möjlighet att förvärva samtliga tekniska och teoretiska begrepp som de behöver för att skapa en kommunikationskampanj genom studier av ämnen som mode & lyx marknadsföring, PR & mode och lyx mode reklamkampanjer. [+]

MA:er 2018 i Shanghai Kina. Master i Fashion Promotion, kommunikation och medier Syftar till kandidater som har tidigare grundutbildningen inom områdena kommunikation, reklam, affärer och marknadsföring eller liknande, eller beprövad arbetslivserfarenhet. Kursen ger deltagarna möjlighet att förvärva samtliga tekniska och teoretiska begrepp som de behöver för att skapa en kommunikationskampanj genom studier av ämnen som mode & lyx marknadsföring, PR & mode och lyx mode reklamkampanjer. Under den här kursen kommer deltagarna att kunna reagera på nya utvecklingen i medier och kommunikation och utforska de stora teorier och debatter som dominerar studier och praktik av mode marknadsföring, kommunikation och media. Den utvärderar också de olika teknikerna är tillämpliga i att skapa och förstå betydelsen av modebild, samtidigt analysera historiska och samtida referenser. Om man tittar på modereklam, redaktionellt och kreativt riktning i media, kommunikation och marknadsföring, deltagarna utvärdera och analysera trender inom mode styling, fotografering och journalistik. De framsteg också deras fördjupade kunskaper om den kreativa och skriftlig process för att uppmuntra sina egna ursprungliga kreativitet och förbereda sig professionellt i roller modebranschen som främjar innovation, entreprenörskap tänkande och problemlösning. Särskild vikt läggs vid PR inom modehusen, från kundhantering till identifieringen av kändisar, modevisning organisationen och förvaltningen av pressdagar. Möjligheter Mode tagare definierar reklamkampanjer och organisera marknadsföring genom de mest lämpliga kommunikationskanaler. De organiserar presentationer, evenemang och modevisningar, som speglar och representerar bilden av ett varumärke. De organiserar presskontor och PR och de har stora observation och kommunikationsförmåga. Mode tagare känner kraven i modeprodukt konsumenter mycket väl och de marknader... [-]