$close

Filter

Visa resultat

Se masterprogram i Internationell handel i Delstaten Mexiko i Mexiko 2022

En magisterexamen är en akademisk examen för personer som framgångsrikt beteckna en högre nivå av expertis. Det finns två huvudtyper av Masters - undervisade och forskning.En Master in International Trade-programmet innebär att förstå de ekonomiska och kommersiella interaktioner, såsom internationell ekonomi, politik, strategier, lagstiftning, och diplomati. Graden är utformad för stud… Läs mer

En magisterexamen är en akademisk examen för personer som framgångsrikt beteckna en högre nivå av expertis. Det finns två huvudtyper av Masters - undervisade och forskning.

En Master in International Trade-programmet innebär att förstå de ekonomiska och kommersiella interaktioner, såsom internationell ekonomi, politik, strategier, lagstiftning, och diplomati. Graden är utformad för studenter som söker karriär som diplomater, som arbetar inom utrikespolitiken, internationella affärer, och andra yrken.

Mexiko är ett av de mest populära turist-länderna på jorden. Landet har både tropiska och tempererade zoner ger eleverna den bästa tiden här. Om du vill studera för din kurs i National Autonomous University of Mexico, kommer det att vara ett lysande liv med mycket underhållning i landet också.

Be om information Masterexamina i Internationell handel i Delstaten Mexiko i Mexiko 2022

Läs mindre
Läs mer om att studera i Mexiko
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
  • Populärt Senaste Titel
  • Populärt
  • Senaste
  • Titel
College of Postgraduate Studies of the City of Mexico
Acolman, Mexiko

VARAKTIGHET: 1 ÅR 8 MÅNADER I slutet av studieplanen för magisterexamen i utrikeshandeln kommer studenten att utvärdera den teoretiska, analytiska och tekniska kunskapen i eko ... +

VARAKTIGHET: 1 ÅR 8 MÅNADER I slutet av studieplanen för magisterexamen i utrikeshandeln kommer studenten att utvärdera den teoretiska, analytiska och tekniska kunskapen i ekonomiska, administrativa, finansiella, juridiska och aktuella marknadsföringsfrågor, vilket gör det möjligt dem för att utveckla och hantera analytiska, kritiska och reflekterande, för att lösa problem genom adekvat beslutsfattande i internationella affärsmodeller och utrikeshandelsmodeller, för att driva och genomföra ledningsstrategier på ett ansvarsfullt och kreativt sätt i organisationens utmaningar, förvärva också specialiserade kunskap om företagets verksamhet, verksamheten och kommersialiseringen, som gör det möjligt för honom att skapa strategier för lösningen på affärsproblem; främja produktivitet och konkurrenskraft för att uppnå affärsorganisationens mål med en kritisk och innovativ attityd. -
Magisterexamen
Spanish (Mexican)
Campusstudier