$close

Filter

Visa resultat

Hitta masterprogram i Kommunikation på deltid i Wrocław, Polen 2022

En masterexamen utfärdas när studenten har slutfört ett studieprogram på masternivå. För att ta en masterexamen måste man vanligtvis ta 12 till 18 kurser på högskolenivå, samt skriva en uppsats.Kommunikationskurser finns till för att hjälpa till att bygga en unik kompetens som kommer att öppna upp ett brett utbud av arbetstillfällen i framtiden. De kunskaper som finslipas på detta s… Läs mer

En masterexamen utfärdas när studenten har slutfört ett studieprogram på masternivå. För att ta en masterexamen måste man vanligtvis ta 12 till 18 kurser på högskolenivå, samt skriva en uppsats.

Kommunikationskurser finns till för att hjälpa till att bygga en unik kompetens som kommer att öppna upp ett brett utbud av arbetstillfällen i framtiden. De kunskaper som finslipas på detta studieprogram är mycket eftertraktade på den nuvarande arbetsmarknaden, vilket innebär att studenterna kan välja mellan en mängd olika karriärer.

Polen, officiellt Republiken Polen, är ett land i Centraleuropa. Med en befolkning på 38 miljoner människor, är Polen den 6: e mest folkrika landet i EU. EU / EES-studenter behöver inte visum för att studera i Polen. Levnadskostnaderna i Polen är bland de lägsta i EU.

Wrocław anses vara den tredje största centrum för utbildning i Polen. I trettio välkända institutioner, det finns mer än 135.000 studenter. Den Wrocław universitet staden erbjuder hälsosam akademisk miljö för lokala och utländska studenter.

Be om information Masterexamina i Kommunikation på deltid i Wrocław i Polen 2022

Läs mindre
Läs mer om att studera i Polen
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
Rekommenderade Senaste Titel
University of Wroclaw
Wrocław, Polen

Kommunikationshanteringsstudier erbjuder ett omfattande tillvägagångssätt för extern och intern kommunikation av varumärken, organisationer och deras image med hjälp av befint ... +

Kommunikationshanteringsstudier erbjuder ett omfattande tillvägagångssätt för extern och intern kommunikation av varumärken, organisationer och deras image med hjälp av befintliga kommunikationssystem. Kandidater från programmet kommer att ha förvärvat teoretisk kunskap och praktisk kompetens inom områdena specifika aspekter av kommunikation mellan organisationer och deras externa och interna image (reklam, PR, branding). De kommer också att ha förvärvat detaljerad kunskap om arbetsområdet och kompetensen hos olika enheter av organisationer och företag från den kreativa industrin. Programmets pedagogiska mål är att bygga kompetenser kopplade till design (även grafiskt), uppfattas som en viktig del av organisations- och varumärkesimage. -
Magisterexamen
Heltid
Deltid
2 - 4 terminer
Engelska
01 Okt 2022
31 Aug 2022
Campusstudier