Keystone logo

4 Deltid Master Program i Konsumentfrågor i Sydamerika för 2024

Filter

Filter

  • Master
  • Masterexamen (MSc)
  • Masterexamen (MA)
  • Studier i marknadsföring
  • Marknadsföring
  • Konsumentfrågor
  • Deltid
Studiefält
  • Studier i marknadsföring (4)
  • Tillbaka till huvudkategorin
Platser
Hitta fler platser
Typ av examen
Varaktighet
Studietakt
Språk
Språk
Studieformat

    Popular education type

    Popular locations

    Deltid Master Program i Konsumentfrågor

    En magisterexamen i konsumentfrågor för avsikt att lära eleverna om konsumentskydd och egenmakt. Den fokuserar på konsumenterna sociala och ekonomiska miljöer. Detta skapar experter i konsumentfrågor ledning som är värdefulla för alla organisationer som tillhandahåller en tjänst eller produkt.

    Spänner många länder och öregioner är Sydamerika hem för många spansktalande länder. Här kan eleverna bokstavligen gå igenom historien på väg till klassen och insupa kulturen av forntida samhällen.

    En masterexamen utfärdas när studenten har slutfört ett studieprogram på masternivå. För att ta en masterexamen måste man vanligtvis ta 12 till 18 kurser på högskolenivå, samt skriva en uppsats.

    Deltidsinlärning gör att man kan få en examen eller examen även om man inte kan gå i skolan på heltid. Man kan lära sig i sin egen takt, successivt samla poäng som räknas till en slutlig examen.