$close

Filter

Visa resultat

Se masterprogram i Lärarutbildning i Buenos Aires i Argentina 2022

Master-nivå studier innebär fördjupning inom ett forskningsområde eller ett område med yrkesutövningen. Tjänar en magisterexamen visar en högre grad av behärskning av ämnet. Tjänar en magisterexamen kan ta allt från ett år till tre eller fyra år. Innan du kan uppgradera, du vanligtvis måste skriva och försvara en avhandling, ett långt papper som är kulmen på din specialiserad fo… Läs mer

Master-nivå studier innebär fördjupning inom ett forskningsområde eller ett område med yrkesutövningen. Tjänar en magisterexamen visar en högre grad av behärskning av ämnet. Tjänar en magisterexamen kan ta allt från ett år till tre eller fyra år. Innan du kan uppgradera, du vanligtvis måste skriva och försvara en avhandling, ett långt papper som är kulmen på din specialiserad forskning.

Personer som vill komma in på utbildningsområdet kan titta på ett program i lärarutbildning för träning. Med dessa program kan eleverna bli beredda att gå in i undervisningen och arbeta med studenter mellan betyg K-12. Instruktionen kan omfatta klassrumsförvaltning, undervisningsteknik och kärnämnesundervisning. 

Argentina är hjärtat i den högre utbildningen i synnerhet från sin forskning inriktad läroplan. Detta har gjort det möjligt studenter att få praktisk kunskap och färdigheter, men också ökad praktisk kunskap ansökan. Detta har hjälpt forskare att ge lösningar på landets problem.

Buenos Aires är hem till viktiga litterära figurer. Detta kan vara ett resultat av stadens många privata och offentliga skolor så Salvador University och University of Buenos Aires.

Be om information Masterexamina i Lärarutbildning i Buenos Aires i Argentina 2022

Läs mindre
Läs mer om att studera i Argentina
$format_list_bulleted Filter
Sortera efter:
Rekommenderade Senaste Titel
Pedagogical University of the Province of Buenos Aires (Universidad Pedagógica de la Provincia de Buenos Aires (UNIPE))
Buenos Aires, Argentina

Att lärarna utmanar de motsatta modellerna i lärarutbildningssystemets historia och verklighet. Att lärarna fördjupar sina kunskaper om de psykologiska processer som är involv ... +

Att lärarna utmanar de motsatta modellerna i lärarutbildningssystemets historia och verklighet. Att lärarna fördjupar sina kunskaper om de psykologiska processer som är involverade i undervisning och lärande. Att lärarna analyserar de konsekvenser som sociala förändringar nyligen har för undervisningsarbetet. Att lärarna genomgår en formativ upplevelse i analysen av lokaliserad undervisningsaktivitet som integrerar en priori analys, in situ observation och självkonfrontation. Att lärarna känner till olika alternativ för registrering av undervisningsaktiviteten och kan formalisera den framväxande kunskapen genom tillämpning av relevanta konceptuella ramar. Att lärarna kan identifiera episoder av undervisningsaktiviteten och formulera hypoteser som ska kontrasteras inom ramen för en formativ kontrovers med framtida lärare. Att lärarna kan använda olika typer av skrivning för kommunikation genom olika diskursiva genrer och använda det som ett förmedlingsverktyg för deras kognitiva processer. -
Magisterexamen
Spanish (Argentina)
Campusstudier