Master Program i Marknadsföring i Kazakstan för 2024
Filter
Filter
- Master
- Masterexamen (MSc)
- Masterexamen (MA)
- Studier i marknadsföring
Hitta fler platser
Språk
Master Program i Marknadsföring i Kazakstan för 2024
Popular education type
Master Program i Marknadsföring
Marknadsföringsprogram kan ge studenterna särskilda färdigheter och kunskaper såsom att lära dem att identifiera målgrupper, ta fram prissättningsstrategier, utveckla tjänster och produkter och använda reklammetoder för att nå lämpliga konsumenter.
Kazakstan är ett land i Centralasien. Det är den största landlocked land. Utbildningssystemet är allmän och obligatorisk. Den är indelad i tre faser, nämligen primära (formulären 1-4), grundläggande generella (formulär 5-9), och högre utbildning (formulär 10 - 11 eller 12).
En masterexamen utfärdas när studenten har slutfört ett studieprogram på masternivå. För att ta en masterexamen måste man vanligtvis ta 12 till 18 kurser på högskolenivå, samt skriva en uppsats.