Keystone logo

1 Master Program i Marknadsföring i Kroatien för 2024

Filter

Filter

  • Master
  • Masterexamen (MSc)
  • Masterexamen (MA)
  • Studier i marknadsföring
  • Marknadsföring
Studiefält
  • Studier i marknadsföring (1)
  • Tillbaka till huvudkategorin
Platser
Hitta fler platser
Typ av examen
Varaktighet
Studietakt
Språk
Språk
Studieformat

    Popular degree type

    Popular study format

    Popular education type

    Master Program i Marknadsföring

    Marknadsföringsprogram kan ge studenterna särskilda färdigheter och kunskaper såsom att lära dem att identifiera målgrupper, ta fram prissättningsstrategier, utveckla tjänster och produkter och använda reklammetoder för att nå lämpliga konsumenter.

    Kroatien är ett land där 40% av dess medborgare på mellan 18 och 35 år har uppnått högre utbildning utbildning. Landet har förbättrat students liv i dessa universitet med ett avtagit levnadsstandard i dessa universitet speciellt för både lokala och även internationella studenter.

    En masterexamen utfärdas när studenten har slutfört ett studieprogram på masternivå. För att ta en masterexamen måste man vanligtvis ta 12 till 18 kurser på högskolenivå, samt skriva en uppsats.