Keystone logo

1 Master Program i Marknadsföring i Slovakien för 2024

Filter

Filter

  • Master
  • Masterexamen (MSc)
  • Masterexamen (MA)
  • Studier i marknadsföring
  • Marknadsföring
Studiefält
  • Studier i marknadsföring (1)
    • Tillbaka till huvudkategorin
    Platser
    Hitta fler platser
    Typ av examen
    Varaktighet
    Studietakt
    Språk
    Språk
    Studieformat

      Popular degree type

      Popular study format

      Popular education type

      Master Program i Marknadsföring

      Marknadsföringsprogram kan ge studenterna särskilda färdigheter och kunskaper såsom att lära dem att identifiera målgrupper, ta fram prissättningsstrategier, utveckla tjänster och produkter och använda reklammetoder för att nå lämpliga konsumenter.

      Slovakien eller Slovakien (Slovakiska: Slovensko eller Slovenská republika, båda namnen är officiellt erkänd), är en stat i Centraleuropa. Slovakien är medlem i Europeiska unionen så om du är medborgare i en annan medlemsstat, kan du lagligt vistas och arbetar i Slovakien utan restriktioner. Comenius Univerzity är den äldsta existerande slovakiska universitet, i Bratislava.

      En masterexamen utfärdas när studenten har slutfört ett studieprogram på masternivå. För att ta en masterexamen måste man vanligtvis ta 12 till 18 kurser på högskolenivå, samt skriva en uppsats.