3 Master Program i Marknadsföring i Tjeckien för 2024
Filter
Filter
- Master
- Masterexamen (MSc)
- Masterexamen (MA)
- Tjeckien
- Studier i marknadsföring
- Marknadsföring
Hitta fler platser
Språk
3 Master Program i Marknadsföring i Tjeckien för 2024
Popular degree type
Popular study format
Popular education type
Master Program i Marknadsföring
Marknadsföringsprogram kan ge studenterna särskilda färdigheter och kunskaper såsom att lära dem att identifiera målgrupper, ta fram prissättningsstrategier, utveckla tjänster och produkter och använda reklammetoder för att nå lämpliga konsumenter.
Tjeckien har en väletablerad och forskningsbaserad högskoleutbildning. Detta har gjort att lära ini Prag en av de respekterade läroplanen 's i Europa sedan det odlar en anda av kreativitet och innovation bland eleverna.
En masterexamen utfärdas när studenten har slutfört ett studieprogram på masternivå. För att ta en masterexamen måste man vanligtvis ta 12 till 18 kurser på högskolenivå, samt skriva en uppsats.