Master i varumärkeskommunikation
Medellín, Colombia
VARAKTIGHET
SPRÅK
Spanska
TEMPO
Begär tempo
ANSÖKNINGSTIDEN
Sista ansökningsdag för begäran
TIDIGASTE STARTDATUM
Jan 2024
STUDIEAVGIFTER
Begär studieavgifter
STUDIEFORMAT
På Campus
Stipendier
Utforska stipendiemöjligheter för att hjälpa till att finansiera dina studier
Introduktion
Master i varumärkeskommunikation, ansikte mot ansikte-metodik, har en strategisk vision om kommunikation och informationshantering, som gör det möjligt för sina akademiker att ingripa i planering, skapande och utveckling av varumärkeskommunikationsstrategier inom alla typer av sociala, kulturella, pedagogiska , produkt- eller tjänstorganisation, offentlig eller privat.
The Master in Brand Communication kallas forskarutbildningen som har strategiska, utredande, argumentativa och kommunikativa färdigheter för att planera, hantera och övervaka de olika kommunikationsutrymmena mellan ett varumärke och dess publik på ett heltäckande sätt, med innovation och effektivitet, beroende på organisationens och marknadens behov.
Den kommer att ha värderingar och kunskap som gör att den kan fungera i alla typer av sociala, kulturella, pedagogiska, produkt- eller tjänsteorganisationer, offentliga eller privata; med respekt, kriterier, kreativt och strategiskt tänkande, beslutsfattande och förhandlingsstyrka. Han kommer att vara en positiv ledare, med en internationell vision, som från sin tonvikt på kommunikation kommer att kunna möta, hantera och stödja stadierna i processen att bygga ett varumärke.