Keystone logo
Universidad de Medellin Master i varumärkeskommunikation
Universidad de Medellin

Master i varumärkeskommunikation

Medellín, Colombia

Förfrågans varaktighet

Spanska

Begär tempo

Sista ansökningsdag för begäran

Jan 2024

Begär studieavgifter

På Campus

Stipendier

Utforska stipendiemöjligheter för att hjälpa till att finansiera dina studier

Introduktion

Master i varumärkeskommunikation, ansikte mot ansikte-metodik, har en strategisk vision om kommunikation och informationshantering, som gör det möjligt för sina akademiker att ingripa i planering, skapande och utveckling av varumärkeskommunikationsstrategier inom alla typer av sociala, kulturella, pedagogiska , produkt- eller tjänstorganisation, offentlig eller privat.

The Master in Brand Communication kallas forskarutbildningen som har strategiska, utredande, argumentativa och kommunikativa färdigheter för att planera, hantera och övervaka de olika kommunikationsutrymmena mellan ett varumärke och dess publik på ett heltäckande sätt, med innovation och effektivitet, beroende på organisationens och marknadens behov.

Den kommer att ha värderingar och kunskap som gör att den kan fungera i alla typer av sociala, kulturella, pedagogiska, produkt- eller tjänsteorganisationer, offentliga eller privata; med respekt, kriterier, kreativt och strategiskt tänkande, beslutsfattande och förhandlingsstyrka. Han kommer att vara en positiv ledare, med en internationell vision, som från sin tonvikt på kommunikation kommer att kunna möta, hantera och stödja stadierna i processen att bygga ett varumärke.

Om skolan

Frågor

Liknande kurser

  • Master i Branding och Brand Strategy
    • Barcelona, Spanien
  • MA Brands, Communication & Culture
    • London, Storbritannien
  • MS i reklam
    • Boston, Amerikas förenta stater