3 Förhandling programs found
Filter
- Master
- Masterexamen (MSc)
- Masterexamen (MA)
- Företagsekonomi
- Förhandling
3 Förhandling programs found
Filter
Utvalda
Faculté des Lettres et Sciences Humaines - Université Catholique de Lille
Magisterexamen Internationell marknadsföring, förhandling, kommunikation
- Lille, Frankrike
Master
Heltid
2 år
På Campus
Engelsk, Franska
Denna kurs ger studenterna möjlighet att utveckla följande färdigheter: hur man utarbetar en kommunikations- och reklamplan för en produkt, hur man utformar och implementerar en kommunikationsstrategi för ett företag, och hur man förhandlar med utländska partners, leverantörer och kunder.
Utvalda
Rennes School of Business
Civilingenjör i internationell förhandling& Affärsutveckling
- Rennes, Frankrike
Masterexamen (MSc)
Heltid
15 månader
På Campus
Engelsk
Master of Science in International Negotiation& Business Development är utformad för att ge studenterna färdigheter och tekniker för att göra det möjligt för dem att förstå och arbeta i en global affärsmiljö och att utvecklas i sin karriär. I dag, praktiskt taget allt vi gör i livet som involverar människor inkluderar förhandlingar. Framgångsrika förhandlingar betyder inte nödvändigtvis att en part vinner och den andra förlorar: en bra förhandlare kommer att arbeta för ett win-win-scenario eftersom han eller hon kan se den större bilden och förstå vad som motiverar den andra parten. Att bidra till en positiv bild av den andra parten och medge en vinst kan också vara fördelaktigt för att bygga starkare professionella relationer och stänga bättre erbjudanden.
Utvalda
Faculté des Lettres et Sciences Humaines - Université Catholique de Lille
Master's Degree Internationell marknadsföring och förhandling
- Lille, Frankrike
Master
Heltid
2 år
På Campus
Engelsk, Franska
Denna kurs lär ut flera värdefulla färdigheter för dig som vill delta i ett företags internationella utveckling, från att skapa och exportera produkter till att föra affärsförhandlingar med utländska partners och myndigheter, särskilt när det gäller marknadsföring. Kursen är avsedd för studenter som redan har goda kunskaper i två moderna språk utöver sitt modersmål och goda kunskaper om den internationella affärsvärlden.
Populära examenstyper
Populära studieformat
Populära utbildningstyper
Master Program i Företagsekonomi Förhandling
En masterexamen utfärdas när studenten har slutfört ett studieprogram på masternivå. För att ta en masterexamen måste man vanligtvis ta 12 till 18 kurser på högskolenivå, samt skriva en uppsats.