Keystone logo

1 Master Program i Marknadsförningsledning i Tjeckien för 2024

Filter

Filter

  • Master
  • Masterexamen (MSc)
  • Masterexamen (MA)
  • Tjeckien
  • Studier i marknadsföring
  • Marknadsföring
  • Marknadsförningsledning
Studiefält
  • Studier i marknadsföring (1)
  • Tillbaka till huvudkategorin
Platser
Hitta fler platser
Typ av examen
Varaktighet
Studietakt
Språk
Språk
Studieformat

    Popular degree type

    Popular study format

    Popular education type

    Master Program i Marknadsförningsledning

    Ett studieprogram i marknadsföringsledning är bra för dem som vill lära sig om hur marknadsföringsaktiviteter och -resurser hanteras. Studenterna får lära sig hur man skapar effektiva strategier anpassade för specifika företag och hur ledarskapstekniker kan användas för att leda ett team professionella marknadsförare.

    Tjeckien har en väletablerad och forskningsbaserad högskoleutbildning. Detta har gjort att lära ini Prag en av de respekterade läroplanen 's i Europa sedan det odlar en anda av kreativitet och innovation bland eleverna.

    En masterexamen utfärdas när studenten har slutfört ett studieprogram på masternivå. För att ta en masterexamen måste man vanligtvis ta 12 till 18 kurser på högskolenivå, samt skriva en uppsats.