UADIN Business School

Inledning

Läs den officiella beskrivningen

oss

"Användningen av ny teknik och innovation i lärande är grunden för vår utbildning"

UADIN - Universitetet för digitala kompetenser

I UADIN, University for Digital Competences , har olika utbildningsförslag utvecklats med vilka det är avsett att utbilda Digital Kompetenser, en specialiserad utbildning inom de discipliner som förbereder studenter att möta utmaningarna med digital transformation : digital marknadsföring, e-handel , digital affär, teknik och nya former av kommunikation on-line med kunden. Inom varje kompetensområde har olika färdigheter identifierats inom det digitala ekosystemet, specifika och relaterade kompetenser; och dessutom har tre utbildningsnivåer beskrivits som drar en allmän och kontinuerlig linje när det gäller förvärvet av tävlingen: Master, Master Executive och Professional Careers .

UADIN har en utbildning på universitetsnivå med ackreditering i alla sina program av Rey Juan Carlos University och som genomförs under de olika formerna av vår metod, oavsett grad och syftar till att utfärda ett universitetsdiplom eller certifikat.

mål:

  • Att eleverna förvärvar de färdigheter och kunskaper som krävs för att arbeta i företagen i Digital Age .
  • Att deltagarna känner till och integrerar den digitala kulturen i sina jobb.
  • Att eleverna känner till och behärskar de nya tillväxtteknologierna för att integrera dem i affärs- och innovativa projekt som genomförs i företaget.
  • Att deltagarna utvecklar sina digitala färdigheter , vilket gör att de kan vara mer produktiva och effektiva.

Med UADIN kommer studenten att förvärva de kunskaper och färdigheter som krävs för att designa och genomföra sitt affärsprojekt inom Digital Economy ur ett globalt perspektiv, han kommer att känna till de viktigaste egenskaperna för framväxande tekniker, viktiga för att arbeta i den digitala tidsåldern , vi kommer att ge nycklarna och verktygen som krävs för att starta ditt eget onlineaffär

Den här utbildningen är utformad i Professionals för dig som vill återvinna till världen av digitala företag, företagare som vill starta sin egen startup och personer som arbetar eller söker anställning och vill bli Internetproffs genom olika onlineverktyg.

Den nya digitala miljön guider företag och institutioner att ompröva sina strategier och anpassa sig till den nya digitala miljön . Numera är det viktigt att bli känd och sett på nätet. För att göra detta måste nya verktyg bemästras.

Vi har inte anpassat oss till det digitala, vi är födda och uppvuxna med Internet.

  • Skapa och hantera en plan för
  • Sökmotoroptimering av dina produkter / tjänster och optimerar användarupplevelsen i både webb- och mobilversioner.
  • Gör lönsamma och effektiva digitala reklamkampanjer:
  • Designs och hanterar medieplanering och uppfyller mått för att utvärdera resultaten.
  • Utnyttja den fulla potentialen i sociala nätverk genom organiskt och betalt innehåll för att skapa engagemang.
  • Utveckla en omnichannel-strategi i företaget som inkluderar lanseringen av ett e- handelsprojekt .

Med UADIN kan du göra din utbildning i digitala företag en verklighet, tillsammans med de bästa Internet-proffsen. Upptäck och välj mellan våra träningsprogram.

Vi baserar vår utbildning kring fyra grundläggande axlar

innovation

Vi integrerar de senaste trenderna och innovationerna inom varje kunskapsområde.

Vi är medvetna om att den enkla närvaron av innovativ teknik i utbildningsmiljöer inte garanterar innovation. Detta bör förstås som den förändring som skapats i föreställningarna om undervisning och i utbildningsprojekt; på sättet att tänka och implementera dem.

teknik

Den nya tekniken erbjuder stora möjligheter för produktstandardisering och anpassning till utbildningens individuella behov, samt är ett tydligt alternativ till decentralisering när det gäller att minska tiden som svar på ett större antal behov.

Ett nytt sätt att bygga kunskap, gynna samarbete och självlärande.

företagande

Stöd till individen, inom och utanför organisationer, är en del av vårt grundläggande uppdrag. Därför deltar alla studenter i fördelarna med att ingå i ett omfattande nätverk av affärsmiljöpartners.

Företag och organisationer utgör UADIN: s raison d'être.

För närvarande är chefer och affärsmän en del av dess organisationskommitté. Således är det organisationerna och särskilt människorna som utgör dem, mottagarna av vårt uppdrag.

Mänskligt team

Våra lärare blir mentorer, guider och hjälper eleven hela tiden och blir en relevant aktiv del av inlärningsprocessen.

Det handlar om att ta itu med en ny utmaning för utbildningssystemet, och det är övergången av en enkelriktad utbildningsmodell, där kunskap i allmänhet faller på den enda läraren eller läraren i klassrummet, till mer öppna och flexibla modeller, där Information och erfarenhet av många lärare delas och vårdas mellan olika lärare och elever.

Ett bra team, en lärande gemenskap.

Utbyta idéer och erfarenheter genom lärande

Från UADIN till företaget

Vi vet hur vi skapar och upprätthåller länken mellan stort mervärde mellan näringslivet och den akademiska världen, för att organisationer och företag ska förbättra sin ledningspolitik, vara mer konkurrenskraftiga och samtidigt socialt ansvariga.

UADIN erbjuder företag och individer en avancerad inlärningsmodell och effektiva lösningar på deras växande utbildningsbehov, ett utrymme för mötet med chefer, proffs och entreprenörer som vill utbyta idéer och erfarenheter genom lärande.

Framgången för UADIN ligger i en praktisk och relevant inlärningsmetodik och ett växande samhälle av studenter som är redo att möta aktuella utmaningar och leda företag i framtiden.

metodik

TIA-modell - Informationstransformation i lärande

Det är en inlärningsmodell baserad på de bästa och mest beprövade studiemodellerna.

  1. Professionella lärarexperter inom öppen utbildning.
  2. Förteckning över sammanfattningar .
  3. Höjdpunkter och understrykningar.
  4. Mnemonics-regler: nyckelord och mentala bilder för att associera begrepp.
  5. Öva med examina av ämnet.
  6. Verktyg för studiedistribution.
  7. Studieblad: vi förvandlar memorering till en roligare process.
  8. Samla studier med resurser, webinarie, masterclass och kompletterande studiepiller .
  9. Lärande gemenskap

Studentåtagande

För att få motsvarande akademiska examensbevis och gå med i Student Placement Department är det viktigt att avslutandet av programmet är minst 90% av dess varaktighet.

Studenten måste dessutom klara examina och ärenden som tas upp av fakulteten samt få en positiv bedömning av sitt deltagande i klassen på individ- och gruppnivå.

Våra onlinekurser och mästare uppfyller alla krav, resultat och igenkänningsparametrar som kännetecknar våra utbildningsprogram.

Vårt klostret består av yrkesmän som har ansvarspositioner i de viktigaste företagen, vilket ger en utmärkt praktisk utbildning anpassad till aktuella affärsbehov.

Lärande gemenskap

Vår kraftfulla online-utbildningsplattform gör det möjligt för eleven att organisera och fördela sin studietid beroende på deras behov, vanor och smak. Dessutom möjliggör denna metod att eliminera fysiska eller geografiska hinder som gör det möjligt att få kvalitetsutbildning för alla som på grund av plats och tillgänglighet inte har tillgång till den. Denna virtuella miljö är försedd med utbildningsresurser som underlättar förståelsen av innehållet, uppmuntrar deltagande, utbyte av idéer och bygger den nödvändiga gruppmiljön för att berika och njuta av lärande.

Vår metod gör det möjligt för eleven att följa utbildningen från sitt hem eller arbetsplats, upprätthålla permanent kontakt med lärarhandledaren för varje modul och använda tjänsterna i den virtuella klassrummet chatt, forum, post, etc. För direkt och omedelbar kommunikation.

Formater Formater

Utbildningssystemet i Spanien har genomgått många förändringar de senaste åren. Ankomsten av Bologna-planen och de ständiga utbildningsreformerna under en så kort period har varit en anmärkningsvärd förvirring för både elever och lärare, som har tvingats anpassa sig till en ständigt förändrad process. Å andra sidan har den ekonomiska krisen och bristen på sysselsättning orsakat ökningen i utbudet av studier, fördjupat oss i ett flertal titlar och eftersom de ytterligare har ökat vår tvivel.

Vad är skillnaden mellan en egen mästare och en officiell? Och mellan en egen mästare och en möjliggörande mästare? Vad har doktorander, expertkurser eller universitetsspecialiseringar gemensamt?

Platser

Spain Online

Address
Spain Online, Spanien